וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "לא סיימנו עם הרכש, מקווה שנצמצם פערים בעזרת לב ונשמה"

18.8.2016 / 16:09

הפועל אשקלון קיימה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה, המאמן הבהיר: "אנחנו מתכוונים להביא עוד שלושה זרים, אני בטוח שבסופו של דבר התוצאה הסופית תהיה טובה". ראש העירייה שמעוני: "התקציב יגדל בהמשך"

לירון מולדובן

אחרי חמש שנות היעדרות, הפועל אשקלון תפתח בשבת (20:00, ספורט 5 לייב) את עונת החזרה שלה לליגת העל, כשתארח באצטדיון העירוני סלה את הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון. היום (חמישי) קיימה העולה החדשה את מסיבת העיתונאים שלה לפתיחת העונה, בהשתתפות ראש העירייה איתמר שמעוני, היו"ר איתן קסנטיני, המאמן יובל נעים והקפטן החדש קובי בן חמו.

אשקלון צירפה אתמול את המגן הימני שניר משען, שהפך לשחקן החיזוק התשיעי אחרי אנדריי מישצ'נקו, איסו לינגאנה, משה לוגסי, ריף מסיקה, נבו מזרחי, רז מאיר, תומר סוויסה ודלה איינוגבה, אבל מבחינת יובל נעים מסע הרכש לא הסתיים. "לא סיימנו להחתים שחקנים", אמר המאמן. "יש לנו כרגע שלושה זרים ואנחנו מתכוונים להביא עוד שלושה. אני בטוח שבסופו של דבר התוצאה הסופית שלנו תהיה טובה"

על ליגת העל אמר: "זה לא חדש לי, יש לי ניסיון בליגת העל, אבל כל דבר זה לגופו. מצפים לנו משחקים קשים מדי שבוע מול קבוצות טובות עם תקציבי ענק ואני מקווה שנצמצם את הפערים האלה בעזרת לב ונשמה. אני מבטיח שכולנו ניתן הכול - הצוות המקצועי, ההנהלה והשחקנים".

ראש העירייה שמעוני הדגיש: "התקציב יגדל בהמשך. נעשה עם יובל נעים עסקה, שבעוד חמש שנים, כשאשקלון תיאבק על האליפות, הבסיס יהיה של שחקני בית".

עוד בנושא:
הפועל אשקלון: שניר משען חתם לעונה
דלה איינוגבה חזר לדירה שקיבל מבני יהודה, וגילה את חפציו בחוץ

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. דרור עינב
אופטימי. נעים/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully