וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברו הסיכויים שסאבו ישחק בבית"ר ירושלים: "המצב טוב יותר, יש התקרבות"

18.8.2016 / 16:00

נציגי הקשר הסלובקי נפגשו עם נציגי המועדון בניסיון למצוא פיתרון לנושא. סוכנו אופטימי: "היו פגישות חיוביות, בקרוב תתקבל ההחלטה הסופית". המתווה הצפוי: הסכם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הסיכויים שאריק סאבו ישחק העונה בבית"ר ירושלים גברו היום (חמישי). לאחר מספר שיחות בין הצדדים לאורך היום, נראה כי ישנם מספר מתווים לפיתרון הבעיה בנוגע לחוזהו של הקשר, אך כל הצדדים חשים כי העניין פתיר ועם קצת רצון טוב של כולם אפשר להגיע להבנות.

אחר הצהריים עזב סאבו את הארץ. לפני הטיסה הוא הסכים לומר כי "אני מקווה שהדברים יסתדרו אבל זה לא תלוי רק בי". סאבו, שצפה בהפסד של בית"ר ירושלים לסנט אטיין בטדי, נהנה מהאווירה ואמר כי נראה שיש קבוצה טובה, אך הסביר לסובבים כי ישנה בעיה עם בני משפחתו ועם העובדה כי מאמן נבחרת סלובקיה לא יזמן אותו אם יגיע לישראל. אגב, סאבו הבהיר כי אם ישחק בבית"ר ירושלים הוא ירצה לגור בתל אביב.

בפגישה נכחו סוכנו של השחקן רומן וויטק, נציג סטארס אנד פרנדס בישראל, שחר גרינברג, עורך הדין הקרואטי של החברה (שהגיע בתחילת הפגישה יחד עם דינקו טרבוטיץ' מבני יהודה, אותו הוא מייצג), משה דמאיו ועורך הדין של בית"ר ירושלים, רוני מוזסון. רומן וויטק נשמע אופטימי ואמר לפני הטיסה חזרה עם סאבו: "אני יכול לומר שהמצב הרבה יותר טוב מאשר היה. היו פגישות חיוביות ושני הצדדים התקרבו אחד לשני, אבל נצטרך לחכות עוד יום או יומיים כדי לראות באופן סופי כיצד הדברים מסתדרים".

אריק סאבו. ברני ארדוב
ילבש צהוב בקרוב? סאבו ביציעי טדי/ברני ארדוב

כשוויטק אומר שהצדדים התקרבו הוא מתכוון בעיקר לאופציה על השחקן בתום העונה. הקשר אמור להרוויח כ-170 אלף יורו בעונה הנוכחית כאשר בתום העונה יש לקבוצה אופציה לרכוש את כרטיסו ב-400 אלף יורו ולהחתימו לשלוש שנים נוספות. סאבו מתנגד לכך ובמהלך היום עלו אופציות אחרות עליהן תתקבל ההחלטה בימים הקרובים.

בתחילה עלתה האופציה כי השחקן יחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת. פאוק מוכנה להוריד את דרישתה מ-400 אלף יורו, ושני הצדדים מנסים למצוא מתווה על מנת להגיע לסיכום. כעת הוחלט כי נשיא פאוק יעורב בעניינים ב-24 שעות הקרובות ורק לאחר מכן יתקבלו החלטות סופיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריק סאבו. בית"ר ירושלים,
קרובים לפיתרון. סאבו/בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully