וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ויקטור ראד חתם לעונה, קווין סראפין מועמד

18.8.2016 / 13:05

הצהובים מצאו מחליף לקווינסי מילר בדמותו של הפורוורד (25, 2.05) ששיחק אשתקד בניז'ני. הסנטר הצרפתי, בעונה שעברה בניקס, רוצה להישאר בשלב זה ב-NBA אולם לא ברור אם יש לו ביקוש

אתר רשמי

מכבי תל אביב ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה המתקרבת והבוקר (חמישי) היא הודיעה על החתמתו של הפורוורד האמריקאי, ויקטור ראד, שיחליף את קווינסי מילר שנפצע במהלך הקיץ לאחר שכבר חתם בקבוצה. ראד, בן 25, 2.05 מטר, חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. השחקן הוצע לקבוצה לפני כחודש ובימים האחרונים הואצו המגעים עמו. הוא צפוי להרוויח כ-350 אלף דולר לעונה.

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מגיע לישראל. ראד/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ראד רשם בעונה החולפת את עונת הבכורה שלו באירופה במדי ניז'ני נובגורוד. הוא היה חלק מעונה מוצלחת למדי של הקבוצה של גל מקל לשעבר, עמה העפיל לרבע גמר היורוקאפ ולחצי גמר הליגה המזרח אירופית. ביורוקאפ הוא העמיד ממוצעים של 15.8 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים, ובמהלך העונה פגש פעמיים את מכבי תל אביב, כאשר באחד המפגשים סיפק הצגה עם 22 נקודות ו-5 ריבאונדים שסייעו לרוסים להפתיע ולהשיג כרטיס לרבע הגמר על חשבון הצהובים.

בליגה המזרח אירופית הוא העמיד ממוצעים של 15.2 נקודות, 6.9 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים. הוא נחשב לשחקן אתלטי ולסקורר מצוין, שמתופקד לרוב דווקא בעמדת הסמול פורוורד ולעתים אף השוטינג גארד, אולם כעת הוא ייאלץ לשחק בתור פאוור פורוורד.

במקביל, נמשכים החיפושים אחר סנטר נוסף לצידו של מאיק צירבס. לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה בחנו לאחרונה את מועמדותו של קווין סראפין (26, 2.08), ששיחק במשך חמש עונות בוושינגטון וויזארדס ובעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 3.9 נקודות ו-2.6 ריבאונדים בממוצע בניקס. נכון לעכשיו הסנטר הצרפתי הודיע למכבי כי בכוונתו להישאר ב-NBA, כשפיניקס והקליפרס הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. לאחרונה אף דווח באירופה כי סראפין הוצע לברצלונה, אך הקטלאנים לא רצו בו ולא ניהלו עימו מגעים. מחירו של סראפין עומד על כמיליון דולר לעונה, אולם מכבי תל אביב תהיה מוכנה לשלם סכום גבוה ולחרוג מהתקציב כדי לצרפו.

(עדכון ראשון: 8:14)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קווין סראפין, ניו יורק ניקס. AP
מכבי תל אביב מוכנה להתגמש בשבילו. סראפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully