וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "היינו נאיביים, ספגנו גולים של ליגה לאומית"

18.8.2016 / 6:00

בקבוצה מהבירה התאכזבו מההפסד לסנט אטיין: "לא היינו צריכים ללכת אחורה אחרי השער שכבשנו". ביקורת על קלאודמיר, חסוס רואדה ודן מורי. היום: פגישה מכרעת עם אריק סאבו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים סיימו את המשחק נגד סנט אטיין אמש (רביעי) בטדי ברגשות מעורבים. מצד אחד נרשמה אכזבה מההפסד 2:1 ומכך שהקבוצה ספגה שני שערים מטעויות בהגנה, אבל מנגד הייתה אופטימיות נוכח הרבה דקות טובות לאורך המשחק. במועדון נרשמה שביעות רצון מכך שלהתמודדות הגיעו כ-25 אלף צופים שיצרו אווירה חמה ודחפו את השחקנים.

"עברה התקופה של מחמאות על הפסדים, לא היינו צריכים לקבל גולים כאלה שטותיים", אמרו השחקנים, "בלי להאשים אף אחד- חזרנו אחורה אחרי הגול שכבשנו והיינו נאיביים. אמרנו לפני המשחק שהכי חשוב זה לעמוד נכון ולא לעשות טעויות, וקיבלנו שני גולים של ליגה לאומית".

דן איינבינדר היה פחות ביקורתי ואמר: "קיבלנו שני גולים שברמות האלה אסור לקבל. לגבי זה שאנחנו הולכים אחורה - זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו. רן עובד איתנו על הדברים האלה, מדבר איתנו וזה משהו שאנחנו חייבים לתת את הדעת עליו. במקום לנצל מומנטום אנחנו הולכים אחורה והיום שילמנו על זה".

עוד בנושא:

רן בן שמעון: "במקום לתת לסנט אטיין סטירה, קיבלנו סטירה"
בית"ר ירושלים שמטה יתרון והפסידה לסנט אטיין 2:1

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. ברני ארדוב
"במקום לנצל מומנטום אנחנו הולכים אחורה". איינבינדר/ברני ארדוב

ביום ראשון תפגוש בית"ר ירושלים את מכבי פתח תקוה במחזור הראשון של ליגת העל. לאור העובדה שהסיכוי לעבור את סנט אטיין הוא קטן, נראה שבן שמעון יפתח בהרכב חזק ולא יעניק מנוחה לשחקני מפתח לקראת הגומחלין בצרפת. המאמן אמר אתמול: "אני לא יודע אם הייתי משנה הרכב אם התוצאה היום הייתה טובה. בין מכבי פתח תקוה לגומלין בסנט אטיין יש ארבעה ימים וזה טוב לנו. אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לא לפתוח בהרכב החזק ביותר בליגה".

בבית"ר ביקרו בסיום את קלאודמיר ודן מורי וטענו שהם נראו מאוד לא מרוכזים לאורך המשחק. הקבוצה פתחה עם שלושה זרים בלבד (מרסל הייסטר, חסוס רואדה, קלאודמיר) וז'והאן אודל נכנס כמחליף. ארסניו ולפורט שלא נמצא בתכניות, נותר מחוץ לסגל. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שהזרים לא יובילו. קלאודמיר וגם חסוס רואדה, שעדיין לא מזכיר את הבלם של העונה שעברה, חייבים לחזור לעצמם" אמרו בבית"ר.

לעומתם עידן ורד זכה להרבה מחמאות ובקבוצה אמרו: "עידן הוכיח שבית"ר היא לא רק עומר אצילי. יש על מי לסמוך ויש מי שייקח אחריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פבואן למואן שחקן סנט אטיין מול שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
יספיק לעבור לאירופה לפני סגירת חלון ההעברות? אצילי/ברני ארדוב

מאמן סנט אטיין, כריסטוף גאלטייה, נשאל בסיום האם יש סיכוי שקבוצתו תנסה לרכוש את עומר אצילי והשיב: "עד אחרי הגומלין אני לא מתעסק בדברים כאלה". לאחר מכן סייג ואמר שכרגע אין כוונה כזו, אך דברים תמיד יכולים להתפתח.

בית"ר אמורה להגיש בשבוע הבא בקשה לצו מניעה בבית המשפט המחוזי בנוגע לפסק הבורר חנוך קינן בנושא אצילי, אך בד בבד ראשי המועדון אמורים לשבת עם אצילי ונציגיו ולפתוח במו"מ. סוכניו של הקשר, האחים קצב, מחפשים לו קבוצה בחו"ל ונראה שרק אם לא תימצא לו קבוצה בליגה בכירה, האופציה של הישארות תהיה רלוונטית.

אריק סאבו נחת אתמול בישראל, צפה במשחק יחד עם סוכניו, אך עדיין לא מצטרף לבית"ר ירושלים. היום אמורה להיות פגישה מאוד משמעותית בין הצדדים ואחריה סאבו יחזור לסלובקיה וייתן תשובה בתוך כמה ימים. הסלובקי רוצה לשחק בבית"ר בעונה הנוכחית אך קיימות מחלוקות לגבי האופציה של בית"ר ומשך החוזה בעתיד. אם הצדדים לא יגיעו להבנות היום, ייתכן מאוד שהשחקן יעלה על הטיסה ולא יחזור, גם אם בית"ר תתבע אותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully