וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה לי כל כך קשה להגיע לשם"

24.10.2002 / 11:18

אנה סמאשנובה על ההעפלה ההיסטורית שלה לטורניר המאסטרס: "אני מאושרת. זו הגשמת חלום". רק עבור ההשתתפות בטורניר (לוס אנג'לס, 6 בנובמבר) תקבל מעל 200 אלף שקל

השנה המצויינת של אנה סמאשנובה נמשכת, לאחר שהבטיחה את השתתפותה בטורניר המאסטרס היוקרתי, שיתקיים בנובמבר בלוס אנג'לס (ראה ידיעה נפרדת). אנה, בדרך כלל רגועה ומאופקת, לא הסתירה את התרגשותה הפעם: "אני מאושרת שהגעתי למאסטרס. זו הגשמת חלום. היה לי כל כך קשה להגיע לשם, בעיקר בגלל ההפתעות האחרונות, כמו הזכיה של מאלייבה במוסקבה או של שניידר בציריך".

"היו עוד כמה ספקולציות שאני לא אהיה שם. זה היה משחק ארוך, קשה ומאוד איכותי. מבחינתי זה היה הקרב שקבע שאני בין 16 הטובות בעולם" (ידיעות).

ברבע הגמר בלינץ' תפגוש היום סמאשנובה את דניאלה הנטוצ'ובה (9 בעולם). ניצחון צפוי להזניק את אנה לדירוג שיא חדש - 14.

המאסטרס - תחרות ספורט הנשים העשירה בתבל

טורניר המאסטרס, או בשמו הרשמי "אליפות 2002" (בחסות יצרן המכוניות "פורש"), יתקיים בשבוע שבין ה-6 ל-11 בנובמבר וייערך בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס, אולמן הביתי של הלייקרס והקליפרס.

בטורניר ישתתפו 16 הטניסאיות בעלות ההישגים הטובים ביותר בשנה הנוכחית, בארבעה סיבובי נוק-אאוט. בניגוד לשיטת הדירוג העולמי, המכלילה את 17 התוצאות הכי טובות של כל טניסאית ב-52 השבועות האחרונים בכל רגע נתון, בדירוג ה"פורש", נספר ניקוד מסך כל הטורנירים בהם השתתפו הטניסאיות מתחילת השנה. שיבוץ המשחקים ייעשה על בסיס הדירוג (1 נגד 16, 2 נגד 15 וכך הלאה). ונכום להיום, הבטיחו בו את מקומן, מלבד סמאשנובה, הטניסאיות הבאות:

ונוס וסרינה וויליאמס, קפריאטי, הנין, סלש, קלייסטרס, הנטוצ'ובה, דוקיץ', מיסקינה, דאבנפורט, פארינה-אליה ושניידר. הפרסים הכספיים שיחולקו בטורניר, הנחשב לתחרות ספורט הנשים העשירה בעולם, יעמדו על סך 3 מיליון דולר, כשלזוכה מובטח צ'ק בגובה 765 אלף דולר (כ-3.6 מיליון שקל). רק על עצם ההשתתפות מובטחים לכל אחת מ-16 הטניסאיות 45,750 דולרים (כ-216 אלף שקל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully