וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - היידוק ספליט: סקאריונה לצד בן חיים ומיכה בהתקפה?

הארגנטינאי עשוי לפתוח בשלישייה הקדמית, כשארבלדזה עדיין מתלבט בין דסה לפרץ בעמדת המגן הימני. במסע"ת לקראת המשחק בפלייאוף הליגה האירופית (20:00, ספ' 1 ו-HD) אמר: "המטרה ברורה"

פלייאוף, משחק ראשוןמחצית18/08/2016
מכבי תל אביב
    0
      היידוק ספליט
      צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: בן אילן

        מכבי תל אביב קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש המסקרן מחר (20:00, ספורט 1 ו-HD) מול היידוק ספליט, בפלייאוף הליגה האירופית. הצהובים מגיעים במומנטום טוב לאחר שעברו בסיבוב הקודם את פנדורי עם שני ניצחונות, וגם לאחר שניצחו בתחילת השבוע בדרבי את הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו. המאמן שוטה ארבלדזה והקפטן גל אלברמן התייחסו למשחק הקשה בקרואטיה ולקראת העונה שבפתח.

        מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
        "מאמינים שאנחנו ברמה של הליגה האירופית". ארבלדזה/יוסי ציפקיס

        המאמן, שוטה ארבלדזה, פתח ואמר: עלינו לנצח בכל משחק, זוהי המנטליות של המועדון ולכן אנחנו מתרגשים לקראת ההתמודדות הזו. זהו השלב האחרון לפני הבתים ולשם כך התכוננו. חשוב מאוד שהשחקנים יבינו שזו המטרה שלנו כרגע - להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית. אני מאמין שכל השחקנים מודעים לכך ולכמה שהמשחק מחר חשוב".

        המאמן הוסיף לגבי היתרונות של קבוצתו והתייחס ליריבה: "יש לי את האיכויות של השחקנים, את הניסיון שלנו. להיידוק יש קבוצה צעירה עם שחקנים עם יכולות טובות וחלוצים מצוינים. הם משחקים כדורגל התקפי ויש להם תשוקה רבה למשחק, זה הופך אותם לקבוצה מיוחדת. כמובן שגם לנו יש אסטרטגיה כיצד לשחק ונשתמש בה על מנת לנצח".

        קפטן מכבי תל אביב גל אלברמן. יוסי ציפקיס
        "לא מתעסקים בסטטיסטיקות". אלברמן/יוסי ציפקיס

        "המוטיבציה שלי ושל הקבוצה לא השתנתה בשום שלב. יש לנו מטרה, ולשם כך עבדנו עד קשה בכל המשחקים. אנחנו רוצים לשחק ברמה של הליגה האירופית, ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים. יש שם קבוצות מצוינות מהליגה האיטלקית והגרמנית, ואנחנו רוצים להראות מה אנחנו יכולים לעשות שם. אני מאמין שזו המוטיבציה העיקרית שלנו. היה לי זמן רב לצפות ביריבה ויש לי מידע בנוגע לשחקנים שלהם. כמובן שאני מכיר את האווירה שם, זה הופך את המשחק למיוחד. אני לא חושב שזה חיסרון אלא להיפך, זה מה שגורם לכדורגל להיות מיוחד".

        על שלומי אזולאי אמר ארבלדזה: "יש לנו אימון מסכם ונראה מי יהיה בסגל ומי לא. הסגל כולל 22 שחקנים ולכולם יש סיכוי לשחק. מספר שמות יהיו בחוץ, אך כולם רוצים להתלבש ונראה מה יהיה במשחק עצמו".

        מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה עם גל אלברמן ועם עופר רונן, דובר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
        עופר רונן, ארבלדזה ואלברמן במהלך מסיבת העיתונאים/יוסי ציפקיס

        הקפטן גל אלברמן אמר: "אנחנו לא מתעסקים בסטטיסטיקות אלא במטרות שהצבנו לעצמנו. התחלנו מוקדם את העונה ועבדנו קשה כדי להביא את עצמנו לשלב הזה, אנחנו לא רוצים לתת לזה לברוח. עברנו יריבות לא פשוטות על מנת להעפיל לשלב הבתים. כעת יש לפנינו משוכה קשה ונקווה לעבור אותה".

        אלברמן הוסיף: "המסורת באירופה היא חשובה, אנחנו רוצים להמשיך בכך. זו חוויה גדולה לשחקנים ולאוהדים, כולם נהנים מכך וזה חשוב מאוד למועדון. אנחנו רוצים להצליח באירופה תוך כדי הצלחה בזירה המקומית. לגבי מחר, קשה להעריך איזה משחק יתפתח. המטרה היא לנצח, אם נצליח לעשות זאת בלי ספיגת שערים כמובן שזה יהיה מצוין. גם לי וגם לשאר השחקנים יש ניסיון ולפי איך שהמשחק יתנהל, נדע על מה לשים את הדגשים. אלו דברים שקורים תוך כדי המשחק".

        לגבי העונה הקרובה אמר הקשר: "היריבות בצמרת היא די ברורה. הולכת להיות תחרות קשה, כולם יודעים מי היריבות שאני מדבר עליהן. לדעתי תהיה עונה מאוד מעניינת בליגת העל, אך עם כל הכבוד לליגה יש לנו משחק מאוד משמעותי קודם לכן, ושם אנו מרוכזים".

        שחקני מכבי תל אביב יוסי בניון, דור מיכה. יוסי ציפקיס
        בניון ומיכה נהנים באימון/יוסי ציפקיס
        שחקן מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה. יוסי ציפקיס
        אוסקר סקאריונה מתכונן/יוסי ציפקיס

        אחרי מסיבת העיתונאים ערכה מכבי תל אביב את האימון המסכם לקראת המשחק. ארבלדזה מתלבט עדיין לגבי ההרכב, כשדור פרץ ואלי דסה מתמודדים על עמדת המגן הימני, כפי שקרה מאז שהמאמן הגאורגי הגיע. נראה כי לדסה סיכוי מעט גבוה יותר לפתוח, אף שבמכבי לא יהיו מופתעים אם דווקא פרץ הצעיר יקבל שוב את הקרדיט. גם בהתקפה יש למאמן הצהוב התלבטות עדיין, אך נראה כרגע כי אוסקר סקאריונה יפתח בחלק הקדמי לצד טל בן חיים ודור מיכה. כמו כן, נוסא איגייבור אמור לפתוח בקישור.

        הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, יגור פיליפנקה, אבי ריקן, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, דור מיכה, טל בן חיים, אוסקר סקאריונה.

        שחקן מכבי תל אביב האריס מדוניאנין. יוסי ציפקיס
        מדוניאינין והחברים באימון/יוסי ציפקיס

        היידוק ספליט נעצרה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית בשנתיים האחרונות (מול דניפרו האוקראינית ב-2014 ומול סלובן ליברץ ב-2015) ולא הייתה בשלב הבתים כבר שש שנים. גם הפעם היא יודעת שהסיכויים לרעתה, כשהמאמן מריאן פושניק הגדיר את מכבי תל אביב כ"גוליית" ואמר כי "היא מתבססת על המודל של ברצלונה". היידוק איבדה בימים האחרונים גם את המגן הרוויה מיליץ' שנמכר לפיורנטינה, ומגיעה אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון.

        הרכב משוער: לוברה קאליניץ', ארדיאן איסמעילי, לורנצו שימיץ', זוראן ניז'יץ', חוסן ממולה, סבאס גנטסוגלו, ג'פרסון, טינו סוון סושיץ', ניקולה ולאשיץ', אנטה ארצג, סעיד אחמד סעיד.

        שחקן מכבי תל אביב שלומי אזולאי. יוסי ציפקיס
        שלומי אזולאי/יוסי ציפקיס
        שחקני מכבי תל אביב אלי דסה, איתן טיבי, ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
        יצחקי, טיבי ודסה באימון/יוסי ציפקיס

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          4
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully