וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תשלח את קוראץ' לבדיקה נוספת

17.8.2016 / 8:55

למרות שהודיעה שהמונטנגרי סובל מקרע ברצועה, החלוץ ייבדק ועשוי להתאמן כדי לבחון את מצבו מחדש. אלי אלבז: "אשקלון קבוצה מצוינת, יובל נעים מביא התלהבות". שביעות רצון מהחלוץ, יאזביץ' ויאזו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: בן אילן

בהפועל חיפה החליטו להקפיא את נושא הרכש עד שיתבהר מצבו של זרקו קוראץ'. כזכור, בשבוע שעבר המריא החלוץ המונטנגרי לסרביה שם עבר בדיקה נוספת ברגלו ולטענתו הוא אינו סובל מקרע ברצועה. "עוד לא נתקלנו בדבר כזה. האבחון בארץ היה חד משמעי", אמרו בחיפה. בין הצדדים סוכם כי קוראץ' יעבור בדיקה נוספת בארץ וייתכן ושיאושר לו לערוך אימון במטרה לבחון האם הוא מסוגל לתפקד כרגיל, כפי שהחלוץ טוען. כרגע אין כוונה לחפש לו מחליף וייתכן שגם אם לא ישוב לשחק העונה יואב כץ יחתים שחקן נוסף רק בינואר.

הקבוצה הפסידה אמש (שלישי) דרבי ראשון העונה, 1:0 למכבי חיפה\ אך במועדון מצאו כמה נקודות אור. הראשונה היא מיקי יאזו. המגן השמאלי הוכיח אתמול שמקומו של חיים מגרלשווילי אינו מובטח. השני היה אלי אלבז. "נראינו מצוין. בדקות האחרונות היינו עייפים אז ירדנו לאחור, אבל זה טבעי לתקופת הכנה. אני רואה שמאמינים בי ונותנים לי לשחק. אני עובד קשה באימונים כדי להוכיח לאלי כהן שמגיע לי לשחק", אמר החלוץ שרק לאחרונה במועדון שקלו להשאילו. אלבז התייחס גם למחזור הראשון, בו תתארח הקבוצה אצל יובל נעים באשקלון. "אשקלון קבוצה טובה. יש לה מאמן מצוין שמביא התלהבות. יהיה קשה", סיכם. במועדון היו מרוצים גם מפיליפ יאזביץ' ששותף אתמול ונראה כי התגבר על הפציעה.

חלוץ הפועל חיפה אלי אלבז. ברני ארדוב
נותן כבוד לאשקלון. אלי אלבז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully