וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיק רוזפלט נחת: "אלמד המון מאמארה ואני יכול גם לתרום לו"

16.8.2016 / 19:41

השחקן שעבר הקיץ מהפועל חולון להפועל ירושלים כבר לא יכול לחכות למפגש עם חבריו החדשים וביניהם גם הסנטר הנוצץ: "הוא מאוד כישרוני ועם המון ניסיון. ניתן מוטיבציה אחד לשני"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

שחקני סגנית האלופה הפועל ירושלים יגיעו בשבועיים הקרובים לישראל, במטרה להתחיל בהכנות ובאימונים לקראת העונה שבפתח. מי שנחת כבר היום (שלישי) הוא אחד משחקני החיזוק החדשים, אייזיק רוזפלט, ששיחק בעונה שעברה בהצלחה רבה בהפועל חולון. בשדה התעופה, עם הנחיתה, אמר רוזפלט, הנחשב לישראלי: "אני רוצה לתרום לקבוצה במה שהיא תצפה ממני לעשות".

אייזיק רוזנפלט שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
מחכה לחבריו החדשים. רוזפלט/ברני ארדוב

על הצטרפותו של השחקן הכי נוצץ של הקבוצה העונה, ובכלל בתולדות הכדורסל הישראלי, אמארה סטודמאייר כמובן, אמר רוזפלט: "הוא שחקן מאוד כישרוני. אני מאמין שנעניק מוטיבציה אחד לשני כקבוצה. הוא שחקן עם המון ניסיון ויש הרבה מאוד דברים שהוא יכול ללמד אותי. גם אני אוכל לתרום לו מהידע האישי שלי והחוויות בישראל. הרי אני משחק בליגה כאן כבר שבע שנים ומכיר כל מה שקורה בה".

על המעבר מחולון לירושלים הוסיף רוזפלט: "אני נרגש. האוהדים של ירושלים וחולון דומים בכך שהם תחרותיים ומלאי תשוקה. אני הולך להיות השחקן האנרגטי שאני, גם בירושלים. אני בכושר טוב, ערכתי אימונים אישיים וכמובן שאין כמו אימון קבוצתי, אבל אני בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully