וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מיק פריסט האנגלי ישמש כעוזר המאמן של מולנסטיין

16.8.2016 / 11:18

האנגלי מכיר את מולנסטיין כשעבד באקדמיה של מנצ'סטר יונייטד ושימש כעוזרו בפולהאם ב-2013/14. פריסט: "כבוד גדול עבורי". המאמן, שלא נטל חלק באימון המסכם, החליט לעמוד על הקווים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הודיעה היום על זהות עוזר המאמן. מדובר במיק פריסט האנגלי בן ה-47. בתחילת דרכו עבד שש שנים באקדמיה של מנצ'סטר יונייטד (בין השנים 1998 ל-2004) שם הכיר את המאמן רנה מולנסטיין. פריסט ידוע כמאמן שמתמחה בכל נושא הכושר הגופני וקידום צעירים.

"לפריסט ולמולנסטיין היה שיתוף פעולה פורה מאוד במנצ'סטר יונייטד ולשניים היה חיבור מצוין. ההוכחה לכך הגיעה כעבור למעלה מעשור. לאחר 12 שנים שבהן פריסט כיהן כמאמן קבוצת הנוער של אולדהאם, ועבד גם כראש מחלקת פיתוח הנוער של רות'רהאם, חזר לשתף פעולה עם מולנסטיין כאשר ההולנדי מינה אותו לעוזרו בפולהאם", אמרו בחיפה.

מיק פריסט עוזר מאמן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
העוזר החדש. מיק פריסט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

פריסט אמר לאתר הרשמי: "זה כבוד גדול מאוד עבורי להיענות להזמנתו של המאמן ולעבוד במועדון גדול כמו מכבי חיפה".

המאמן רנה מולנסטיין: "אני שמח מאוד שאיש כדורגל בעל ניסיון כמו מיק מצטרף לצוות המקצועי במכבי חיפה. ללא ספק מיק יביא ערך מוסף לצוות המקצועי של המועדון, אני מכיר אותו שנים רבות והוא האיש המתאים לתפקיד".
גארי קגלמאכר יפתח שוב בקישור האחורי. גליינור פלט כבר החלים אך שובל גוזלן צפוי לפתוח שוב בהרכב. על פי התרגול אתמול, יונתן לוי עשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי.

מולנסטיין, שלא נכח אתמול באימון המסכם, החליט הבוקר שיעמוד על הקווים בכל זאת בדרבי בגביע הטוטו. זאת לאחר שנפגש הבוקר עם השחקנים שערכו אימון קל. בכך הסתיים תפקידם של איתי מרדכי ושמוליק חנין, ששימשו כמאמנים זמניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully