וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "סיפרו לי על הדרבי, אבל ציפיתי שיהיה אצטדיון מלא"

מאמן מכבי תל אביב התאכזב מכמות הקהל בדרבי גביע הטוטו, בו ניצחה קבוצתו 0:2: "רציתי שהמשחק יהיה בראשון". בניון: "הסבירו לי כמה חשוב לנצח בדרבי". גוטמן: "נפיק את הלקחים מהמשחק"

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) 0:2 את הפועל תל אביב, במסגרת המחזור הרביעי של בית ב' בגביע הטוטו. עדן בן בסט (9) ויוסי בניון (11) כבשו לזכות הצהובים. כבר בדקות הראשונות, הושלכו רימוני עשן ביציע אוהדי מכבי תל אביב, מה שגרם להפסקת המשחק לכמה דקות. שלושה אוהדים נעצרו, הבחור שזרק את רימון העשן ושני מורחקים שניסו להיכנס אל האצטדיון.

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
מרוצה מהשחקנים שלו. ארבלדזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה אמר אחרי המשחק: "המשחקים האלה משמשים אותנו להכנה לקראת העונה שבפתח. זו הזדמנות בשביל השחקנים לקבל דקות. בעוד שלושה ימים יש לנו משחק קשה מאוד ולכן הייתי שמח לשחק במשחק הזה כבר אתמול, אבל זה מה שיש. הגיע לנו לנצח ועכשיו אני כבר מחכה למשחק הבא. ציפיתי שהאצטדיון יהיה מלא, אבל הוא לא היה מלא. יש לנו כמה ימים להתכונן למשחק מול היידוק ספליט ולעבוד בדיוק למה שאנחנו רוצים לעשות. בימים הקרובים נספק לשחקנים עוד מידע לגבי היריבה הצפויה. אני שמח בשביל השחקנים".

קשר מכבי תל אביב יוסי בניון, שכבש את השני, אמר: "תמיד כיף לנצח, אבל דיברו איתי והסבירו לי כמה חשוב לנצח בדרבי, תמיד כיף להבקיע. תמיד כיף לכבוש, בכל משחק אני מרגיש שאנחנו מתחברים ומשחקים טוב יותר. יש הרבה משחקים, אז אנחנו צריכים להתחבר מהר. אני לא מתייחס לזה שכבשתי נגד גוטמן, אני רוצה לנצח בכל משחק ולא משנה מי מולי. ביום חמישי יש משחק חשוב מאוד, אנחנו חייבים לנצח בתוצאה טובה. יהיה לנו משחק קשה. יש לנו סגל רחב ואני מאמין שיהיה טוב. באר שבע הוכיחה את עצמה בשנים האחרונות והיא הראתה שהיא קבוצה חזקה. גם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה יהיו טובות".

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן הוסיף: "זה בסך הכול משחק שיש להפיק לקחים ממנו. אין ספק שיש מספיק נקודות שהן מבחינתי תמרור אדום ובוא נראה מה יהיה. השערים ממצבים נייחים הם חלק מהמשחק. הפסדנו במשחק הזה בכמה דקות, אבל זה לא קשור. רצינו מאוד לנצח, אבל יותר חשוב להפיק את הלקחים מהמשחק הזה. אחת הנקודות שאנחנו צריכים לחזק היא שלא סיכנו מספיק את השער. אנחנו גם מניעים את הכדור יותר לרוחב מאשר לעומק. נגיע לחיפה ונשחק שם נגד קבוצה טובה, עברנו מספיק".

אוהדי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שוב הצהובים יעמדו לדין/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תעמוד לדין משמעתי בעקבות אירועי פתיחת הדרבי התל אביבי הערב. דקות ספורות לאחר שריקת הפתיחה נפתח ביציע שהכיל אוהדים של הקבוצה רימון עשן, שמילא את המגרש כולו בעשן וגרם להפסקת המשחק לכמה דקות, במהלכן רשם השופט מנשה משיח את האירוע בדו"ח השיפוט שלו. אגב, אוהדי מכבי תל אביב זעמו על מחירי הכרטיסים (115 שקלים) וזו על פי ההערכות אחת הסיבות למופע הפירוטכני.

רק היום הוציא המועדון הודעה לאוהדיו בזו הלשון: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב חוזר ומדגיש כי הוא מוקיע כל התנהגות והתבטאות גזענית ואלימה ויעשה כל שביכולתו על מנת לוודא כי לתופעות אלו לא יהיה מקום במסגרתו.

להזכירכם, כנגד המועדון עומד עונש תנאי של הפחתת נקודה בפועל בכל מקרה של התבטאות גזענית של קהל אוהדי הקבוצה וגם בשל כך הנכם מתבקשים להימנע מאמירות והתבטאויות הנושאות אופי גזעני ו/או אלים.

בימים אלה נוקט המועדון באמצעים מוגברים למניעת גזענות ואלימות במשחקי הקבוצה ואנו מוצאים לנכון להביא לידיעתכם מידע זה. אמצעים משפטיים ינקטו כנגד אוהדים אשר ייתפסו לרבות הרחקה לאלתר מהמגרש לתקופות ממושכות.

כפי שידוע לכם, המועדון מתקשה במציאת אצטדיון לפתיחת עונת 2016/17, אירוע שאמור להיות חגיגת כדורגל עבור למעלה מ- 10,000 אוהדי הקבוצה אשר רכשו מנויים לעונה הקרובה וזאת בשל עונש רדיוס שקיבלה הקבוצה בעקבות זריקת אבוקות ורימוני עשן על ידי קומץ אוהדיה. התנהגות זו פוגעת לא רק במועדון אלא בכלל האוהדים ואנו ננקוט ביד קשה גם בגין התנהגות אלימה זו".

מדי החוץ החדשים של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
החולצה החדשה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חברת "אדידס", המעניקה חסות לסגנית האלופה מכבי תל אביב, חשפה היום (שני) את מדי החוץ החדשים של הקבוצה לקראת העונה שיוצאת לדרך. על פי ההודעה הרשמים, הרי שהמדים עוצבו "תחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר ותוך מתן מענה לצרכים של השחקן על המגרש".

חולצת המשחק החדשה, שתהיה זמינה החל ממחר בחנויות הנבחרות ובחנות האוהדים של מכבי תל אביב, תעלה 249.9 ש"ח והמכנסיים יעלו 199.9 ש"ח. הקפטן גל אלברמן אמר: "כיף גדול לראות את מדי החוץ החדשים של המועדון לעונת המשחקים הקרובה. מחכה בקוצר רוח לעלות איתם על הדשא. החיבור עם adidas, ענקית הספורט, מוכיח את עצמו כל פעם מחדש".

עדכון ראשון: 20:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully