וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס רודריגז פרש עם דאבל וניצחון: "אני רוצה לנוח עכשיו"

13.8.2016 / 9:00

לאחר קריירה עשירה ושנויה במחלוקת שארכה למעלה משני עשורים, איי רוד נפרד לעיני הקהל הנלהב בניו יורק ב-3:6 מול טמפה ביי: "אולי אשתה כמה קוקטיילים הלילה". הדרמה ב-AL מזרח וב-NL מערב נמשכת

אלכס רודריגז ניו יורק יאנקיז במשחק הפרישה. AP
זמן לומר שלום. רודריגז בסיום/AP

אלכס רודריגז, אחד השחקנים הגדולים והשנויים במחלוקת בבייסבול בשני העשורים האחרונים, ערך הלילה (בין שישי לשבת) את משחקו האחרון בקריירה ועזר לניו יורק יאנקיז לנצח 3:6 את טמפה ביי.

עוד לפני המשחק זכה איי רוד לטקס, בו השתתפו בין היתר רג'י ג'קסון, מריאנו ריברה והאל סטיינברנר, כאשר לאחר מכן הפך העסק לאמוציונלי מאוד, לעיני אצטדיון שהיה מלא עד אפס מקום. רודריגז עצמו סיפק דאבל מידיו של כריס ארצ'ר ועזר להכניס ריצה שהשוותה את המשחק בפתיחה ובסיום הוא אמר: "אם אתעורר בזמן מחר, אראה את המשחק הבא שלנו, אבל אולי אשתה כמה קוקטיילים הלילה, אז לא בטוח. ביום ראשון אבוא בוודאות. אני רוצה קצת זמן לעצמי, לנוח עכשיו".

הניצחון הזה היה השלישי ברציפות של היאנקיז ואחרי סדרה טובה באמצע השבוע מול בוסטון, הם במאזן 56:59 ועדיין לא מוותרים ב-AL מזרח, שם הם רחוקים שישה משחקים מהמוליכה בולטימור, שמובילה בעצמה בחצי משחק על טורונטו ובשני משחקים וחצי על פני בוסטון. הקרב הזה צפוי להימשך ממש עד לרגעים האחרונים של העונה.

במערב, טקסס ממשיכה לשלוט ללא עוררין והיא עם מאזן 48:69 נהדר וביתרון שבעה משחקים וחצי על פני שתי הדולקות אחריה, סיאטל ויוסטון. הלילה גברו הריינג'רס 5:8 על דטרויט ועזרו בכך גם לקליבלנד, שמובילה כעת בחמישה משחקים על פני הטייגרס ב-AL מרכז.

ב-NL מרכז, שיקגו קאבס שוב רותחת ועומדת כרגע על 11 ניצחונות רצופים, שהקפיצו אותה למאזן 41:73 וליתרון בלתי סגיר של 14 משחקים מסנט לואיס. הקאביז יבטיחו את מקומם בפלייאוף כבר בשבועות הקרובים, הרבה לפני סיום העונה. במזרח, וושינגטון עם מאזן 47:67 וביתרון מבטיח מאוד של שבעה משחקים וחצי על פני מיאמי, בעוד סגנית האלופה ניו יורק מטס במאזן שלילי ותישאר מחוץ לפלייאוף כנראה. במערב הקרב מוסיף להיות צמוד מאוד, כאשר סן פרנסיסקו במאזן 50:65 וביתרון משחק אחד בלבד על פני הדודג'רס. שתי הקבוצות ייפגשו לסדרה קריטית בין ה-23 ל-25 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully