וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק: "לא יכול לדבר בשם בוזגלו, כולנו מקווים שהסיפור הזה מאחורינו"

12.8.2016 / 6:29

אחרי הזכייה באלוף האלופים מול מכבי חיפה, בלם הפועל באר שבע החמיא לקשר, שלהט עם צמד ובישול: "מאור מקצוען ושחקן איכותי שתמיד עוזר לנו". חשש לקראת סלטיק: "אסור שנשחק מולם כמו בפתיחה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע חגגו את הזכייה בגביע אלוף האלופים אחרי 2:4 מרשים על מכבי חיפה אמש (חמישי). האלופה שוב הוכיחה כי לקראת פתיחת העונה בליגת העל היא הקבוצה הישראלית בכושר הטוב ביותר. חרף המחמאות על 65 דקות נהדרת, במועדון ציינו את 25 הדקות הראשונות בהן הקבוצה נראתה רע ובעיקר מבולבלת.

לקראת המשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות אצל סלטיק במועדון מתכננים להציג לשחקנים את אותן דקות חלשות מול הירוקים בתקווה להציג יכולת משופרת בגלאזגו: "אין ספק ששיחקנו מצוין וגם הוכחנו אופי", אמר שחקן בקבוצה והזהיר: "אסור שנשחק ככה מול סלטיק בשום שלב, מדובר בקבוצה חזקה שתעניש אותנו על כל טעות". בשורות הקבוצה מקווים כי מיגל ויטור יהיה כשיר לקראת המפגש מול האלופה הסקוטית, אך ההחלטה לגביו תתקבל רק בסמוך לשריקה.

במועדון חילקו מחמאות לשחקנים, אבל למירב השבחים זכה מאור בוזגלו. גם הקהל האדום התרצה מההצהרות של הקשר וחזר לעודד את בוזגלו, שהרשית פעמיים וגם בישל. "היה רעש סביב מאור, אבל השחקנים לא הרגישו את זה", סיפר שחקן בקבוצה.

עוד בנושא:
אלוף האלופים: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי חיפה 2:4
מאור בוזגלו: "כל עוד אני במועדון אתן את הכול, זה משחק היסטורי"

שחקני הפועל באר שבע עם גביע אלוף האלופים. ברני ארדוב
אופי. שחקני באר שבע עם עוד תואר/ברני ארדוב

"באימונים הוא נותן את הכול, כולנו מקווים שכל הסיפור הזה מאחורינו כי מאור הוא שחקן חשוב לקבוצה", הסביר שיר צדק: "אני לא יכול לדבר בשמו. הוא מקצוען ומי שראה אותו באימונים ובחדר ההלבשה ראה שהוא יודע מה לעשות. אני שמח בשבילו, מאור שחקן איכותי שעוזר לקבוצה מתי שצריך", אמר הבלם לגבי בוזגלו.

האלופה פיגרה 2:0 במחצית, אבל 45 מבריקות העניקו לה מהפך גדול על הירוקים שקטעו את הרצף השלילי של הדרומיים מהעונה שעברה. צדק התייחס גם לדקות הרעות: "התחלנו את המשחק פחות טוב, אבל ידענו שזה משחק של 90 דקות ואין הזדמנות לתקן. יש לנו קבוצה איכותית וחזקה מנטלית. המחצית הראשונה הייתה פחות טובה ולא מצאנו פתרונות, באנו רכים והיה נראה שהגענו ללא דריכות. התעשתנו מהר וידענו שגול ישנה את המומנטום של המשחק. התרכזנו בעיקר כיצד לא לספוג והגענו למצבים רבים".

על המאזן מול מכבי חיפה מהעונה שעברה והתחושות: "אני לא מאמין במנוחסים. הם ניצחו בעונה שעברה ואנחנו ניצחנו היום. הראנו המון אופי, וזה עוד תואר למועדון. זה מאוד מספק. אני רוצה לזכות בעוד תארים, טוב לי בהפועל באר שבע ומאמין שהשיא עוד מחכה לי, אני בן 27. ניצחון כזה או אחר לא משנה את הביטחון שלנו, אנחנו מגיעים לשחק מול סלטיק וזה קשה, אבל נעבוד קשה. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני הפועל באר שבע עם הגביע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully