וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הקשר הקרואטי דאמיר שובשיץ' חתם לעונה

השחקן בן ה-26, שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מגיע מדינמו זאגרב: "שמעתי הרבה על תל אביב ועל הפועל תל אביב ואני מצפה לפגוש את חברי לקבוצה ולהכיר את העיר"

אתר רשמי

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) שהקשר הקרואטי דאמיר שובשיץ' חתם לעונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות. על המו"מ עם השחקן פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. שובשיץ' בן ה-26 יערוך מחר אימון בכורה ובקבוצה מקווים שהוא ואוראל דגני יכללו בסגל לדרבי ביום שני.

שובשיץ' אמר היום לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני נרגש לקראת החוויה החדשה. שמעתי הרבה על תל אביב ועל הפועל תל אביב ואני מצפה לפגוש את חברי לקבוצה ולהכיר את העיר. עכשיו המטרה שלי היא לעבוד קשה ולעזור לקבוצה בכל מטרותיה".

למרות שנולד בבוסניה ושיחק במדי נבחרת הנערים שלה, שובשיץ' רשם שתי הופעות במדי הנבחרת הצעירה של קרואטיה ב-2011. את הקריירה המקצוענית שלו החל בנ.ק. זאגרב, אליה הגיע ממחלקת הנוער של סראייבו. תקופה מוצלחת במדי לוקומוטיבה זאגרב הובילה למעבר לדינמו הגדולה שגם רכשה את כרטיסו בינואר, אך שובשיץ' מיעט לשחק והחליט לחפש קבוצה חדשה.

בעונה האחרונה כבש השחקן שני שערים בחמישה משחקים במדי לוקומוטיבה, לפני שעבר לדינמו ורשם בשורותיה 14 הופעות ליגה, מתוכן חמש בהרכב. שובשיץ' משחק בדרך כלל בעמדת הקשר הקדמי, אך יכול לאייש עמדות נוספות בקישור ובעונה שעברה אף שיחק כקשר אחורי.

דאמיר שובשיץ', הפועל תל אביב. הפייסבוק של הפועל תל אביב, אתר רשמי
בסגל בדרבי ביום שני? שובשיץ'/אתר רשמי, הפייסבוק של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב רשמה אמש (רביעי) 14 שחקנים בלבד למשחק בגביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה (0:0). במועדון טענו שהסגל קצר בגלל שכמה שחקנים פצועים, אנס מחאמיד שוהה בחו"ל עם נבחרת הנוער, בן רייכרט מורחק, ויש בעיות טכניות מול הבקרה. אלא שהבוקר מסתבר שגל שיש ואיציק שולמייסטר לא עברו בבקרת התקציבים ולכן לא נרשמו.

עד אתמול עדיין לא הועברו לרוב אנשי המועדון משכורות יוני ויולי, אולם בהנהלה טענו כי הכסף נשלח לבנק ועד סוף השבוע העובדים אמורים לראות אותו בחשבונותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully