וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "התכוננו לעומס", מליקסון: "יהיה קשה", קינן: "פוגשים יריב חזק"

10.8.2016 / 15:39

הפועל באר שבע ומכבי חיפה לקחו חלק במסיבת עיתונאים לקראת "אלוף האלופים" (חמישי, 20:45, ספורט1 ו-HD). מאמן האלופה: "יהיה מהנה". חנין: "שואפים למצוינות ומקווה שנוכיח זאת". ריבלין העניק למכבי חיפה את תואר "מגן הכבוד": "הספורט - ראי לעולם שאנו מאחלים לעצמנו"

שחקני הפועל באר שבע, בן ביטון, עמית ביטון, מתן אוחיון, בן תורג'מן, אובידיו הובאן. יוסי ציפקיס
דרוכים. שחקני הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ומכבי חיפה ערכו היום (רביעי) את מסיבות העיתונאים שלהן לקראת משחק "אלוף האלופים", שייערך מחר ב-20:45 (ספורט1 ו-HD).

"יהיה משחק מהנה", אמר ברק בכר. "ידענו מראש שיהיה לנו עומס משחקים ונערכנו כמו שצריך. נבוא בהרכב חזק כי מדובר במשחק הכנה למשחק החשוב שלנו באירופה. אליניב ברדה יעבור צילום. הפציעות הן חלקמ העניין. מצבו של מיגל ויטור משתפר ואני מקווה שהוא יהיה כשיר".

"יהיה קשה", הוסיף מאור מליקסון. "מכבי חיפה עשתה לנו הרבה צרות בעונה שעברה. זה משחק יוקרתי. ברדה? כואב לי עליו, אני מקווה שיקרה נס והוא יהיה איתנו כי מגיע לו. אבל בשביל זה יש לנו סגל עמוק ואיכותי. ננסה לעשות את העבודה בלעדיו".

"נתמודד מול יריב חזק, אבל אנחנו מועדון גדול ומקווים לזכות בתואר", אמר דקל קינן מנגד. "מכבי חיפה זה מועדון ששואף למצוינות ולערכים ואני מקווה שנוכיח זאת", אמר שמוליק חנין, שיעמוד על הקווים של הירוקים במשחק.

נשיא המדינה ראובן ריבלין עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, מגן הכבוד. יוסי ציפקיס
שביעות רצון במכבי חיפה. שחר מקבל את התואר/יוסי ציפקיס
אלונה ברקת, נשיא המדינה ראובן ריבלין ונשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. יוסי ציפקיס
"רגע מרגש". שחר עם ריבלין וברקת/יוסי ציפקיס

בנושא אחר, נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין העניק זו השנה השנייה את "מגן הכבוד", בשיתוף מנהלת הליגות בכדורגל, ההתאחדות לכדורגל, הטוטו, המועצה למניעת אלימות בספורט, משרד התרבות והספורט ובית הנשיא, למועדון כדורגל בליגת העל שהצטיין בעשייתו למאבק באלימות ובגזענות ובעשייה חברתית וערכית, כשהשנה הזוכה הייתה מכבי חיפה. במהלך האירוע העניק הנשיא גם את "אות הכבוד" להפועל כפר סבא, על עשייה משמעותית ופורצת דרך ביחס לעשייה בשנים הקודמות, במאבק באלימות ובגזענות ובעשייה חברתית וערכית.

לאחר מכן העניקה מנהלת הליגות בכדורגל תעודת "מגן הכבוד לאוהדים", לקהל האוהדים של הפועל כפר סבא, אשר קידם עשייה לעידוד הסובלנות, מניעת אלימות וגזענות ועשייה חברתית וקהילתית.

"ספורט במיטבו, הוא ראי לעולם שאנו מאחלים לעצמנו", אמר הנשיא והוסיף: "עולם שבו המאמץ, האימון והכישרון נישאים על כפיים, בלי הבדל דת, גזע או מין. עולם שבו כדי להשתתף במשחק, כולם מחויבים לשמור על החוקים. עולם שבו כבוד ליריב שלך הוא תנאי בסיסי. עולם שבו אפשר לנצח רק כשכל אחד עושה את מה שהוא הכי טוב בו, ומסייע לאחרים בקבוצה לעשות את שלהם. זה העולם שבו אנחנו חולמים לגדל את ילדינו, גם מחוץ למגרשים". הנשיא המשיך ואמר: "כולנו יודעים שלהיות ספורטאי או ספורטאית פירושו להיות מנהיג ומחנך. ילד או ילדה, אוהד ואוהדת, שנושאים אליכם עיניים, לא מעריצים רק את הכישורים שלכם על המגרש, הם לומדים מכם גם איך לדבר, ואיך לנהוג בחברים וביריבים. כשהם באים למשחקים הם לומדים איך לעודד ואיך לכעוס, מה מותר ומה אסור להגיד וכן, הם גם רואים מה קורה למי שמפר את החוקים. כן, כדורגל, יודע כל אוהד, הוא לא רק משחק".

"זה רגע מאוד מרגש ואני אומר זאת כמי שנמצא יותר מ-25 שנים בכדורגל שלנו", אמר יעקב שחר. "התכנסנו בפעם השנייה לחלוקת הפרסים, העובדה שהמועדון שלנו נמצא בין שלושת הראשונים גם השנה, מראה שהפנמנו את החשיבות של הקשר בין מועדון ספורט לקהילה, מעבר לקשר הברור עם האוהדים של כולנו. הפעילות שלנו מתבצעת בתחומים רבים ושונים. אנו מבינים את חשיבות פעילויות אלה ומקצים להם תקציבים וזמן כי הן מוסיפות לנו כבוד, ומרחיבות את מעגל האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully