וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא מתכוונת לשחרר את עדן בן בסט לפני המשחקים מול היידוק ספליט

10.8.2016 / 12:18

הצהובים ימתינו לאחר צמד המשחקים באירופה לפני שיקבלו החלטה בנוגע לחלוץ שכבר סיכם את תנאיו בעירוני קרית שמונה. כעס בקבוצה הצפונית על בר נתן בשל הרחקתו של אלקיים, שיחמיץ את מחזור הליגה הראשון. קריאף יפתח על חשבונו?

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
בינתיים הוא נשאר. בן בסט/מגד גוזני

מכבי תל אביב הבהירה לחלוץ עדן בן בסט כי היא לא מתכוונת לשחררו לפני צמד המשחקים מול היידוק ספליט בפלייאוף הליגה האירופית. בן בסט, כידוע, מעוניין לעזוב את הצהובים והוא כבר סיכם את תנאיו בעירוני קרית שמונה, אלא שהמנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף בצוותא עם המאמן שוטה ארבלדזה, לא מעוניין לשחרר את השחקן עד אשר יתברר לאן פניה של מכבי תל אביב באירופה מועדות.

בקבוצה לא הסתפקו במסרים שהעבירו לחלוץ, ושוחחו עם ראשי עירוני קרית שמונה, להם הבהירו שאין מה לדבר עד תום צמד המפגשים מול הקרואטים. עם סיום המשחקים מול היידוק, ייתכן כי בן בסט ישלים את המעבר לקבוצה הצפונית. בעירוני קרית שמונה לא מתכוונים לחכות, ובודקים אופציות נוספות, דוגמת חלוצים זרים, אך אם לא יימצא שחקן שיענה על הדרישות, במועדון ינסו להחתים את בן בסט. יש לציין שבמכבי תל אביב חושבים על אפשרות של טרייד עם בית"ר ירושלים, כשבן בסט ושלומי אזולאי יעברו לבירה, ואילו עומר אצילי יגיע לקרית שלום.

בנושא אחר, בעירוני קרית שמונה כעסו על השופט דניאל בר נתן לאחר המשחק מול הפועל חיפה וטוענים כי היה יכול להפעיל שיקול דעת בכל הנוגע להרחקתו של עודד אלקיים. המגן, ששיחק בעבר בהפועל חיפה, ספג קללות לאורך המחצית הראשונה וכן בירידה לחדרי ההלבשה. אלקיים לא הגיב תחילה, אך בהמשך לא הצליח להתאפק, הגיב לאוהדים והורחק. המשמעות: אלקיים לא יוכל לשחק במחזור הליגה הראשון של העונה. בקבוצה אין מגן טבעי מלבד אמיר נאסר, וייתכן שאופיר קריאף יהיה זה שיפתח בעמדת המגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully