וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי חיפה: "כולם רוצים עוד תואר"

האלופה, ללא ויטור וברדה הפצועים, תפגוש את מחזיקת הגביע, עדיין ללא המאמן החדש מולנסטיין. ואצק התאמן, אך צפוי להמתין על הספסל במשחק אלוף האלופים בנתניה (20:45, ספורט1)

אלוף האלופיםמחצית11/08/2016
הפועל באר שבע
    0
      מכבי חיפה
      צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

        הפועל באר שבע מקווה לסיים את השבוע העמוס שעבר עליה עם תואר אלוף האלופים ואולי חשוב מכך ללא פצועים נוספים לקראת המשחק הראשון מול סלטיק. היום (רביעי) עבר על הקבוצה עוד יום עמוס, כשבבוקר הגיעה האלופה לבית הנשיא ובהמשך ערכה אימון נוסף בו לא תרגל ברק בכר הרכב לקראת מחר. "בימים האלה אין זמן אפילו לתרגל הרכב", אמר אחד השחקנים "רוב האימונים הם סוג של אימוני שחרור כי הם באים אחרי משחק ולקראת משחק נוסף".

        מחר תתכנס הקבוצה לקראת המשחק ואז יתבשרו השחקנים מי יקבל מנוחה ויהיה מחוץ לסגל. בשלב זה ברור שאליניב ברדה ומיגל ויטור הפצועים לא יהיו בסגל, כשההערכה היא שחלק מהשחקנים ששיחקו אתמול בהפסד 1:0 למ.ס. אשדוד בגביע הטוטו יקבלו מנוחה ולא יהיו בסגל.

        "המשחק הזה חשוב מאוד", אמר שחקן אחר בקבוצה. "כולם רוצים עוד תואר ואלוף האלופים זה תואר. חשוב לנו גם להוכיח לעצמנו שאנחנו מסוגלים להתמודד עם עומס כי בכל מקרה צפויה לנו עונה אירופית ארוכה".

        אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
        יפתח בהתקפה. לוסיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

        מכבי חיפה התארחה היום בבית הנשיא לרגל משחק אלוף האלופים שיתקיים מחר ב-20:45 מול הפועל באר שבע, אבל עוד קודם לכן ערך המאמן החדש רנה מולנסטיין, שלא העביר כמובן את האימון, אסיפה ראשונה עם שחקניו החדשים. "אני חלק מהשינוי שמכבי חיפה עושה, אבל אני לא לבד. אתם איתי, כולנו ביחד", אמר המאמן, שדיבר בעיקר על החשיבות של תהליך ההבראה שהמועדון עובר.

        רועי קהת לא הגיע לאימון. אחרי שחתם על החוזה כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "שמח להצטרף למועדון הגדול מכבי חיפה. מחכה להתחיל כבר את הדרך. אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה. זה לא מובן מאליו. עכשיו הגיע הזמן לעבוד".

        קמיל ואצק התאמן אך לא יפתח. מארק ואליינטה יחזור למרכז ההגנה, בעוד שדקל קינן ישוב מהרחקה. גליינור פלט יתחיל על הספסל כאשר ניקיטה רוקאביציה צפוי לפתוח במקום עמית זנטי.

        רועי קהת מוצג כשחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
        מתרגש. קהת/אדריאן הרבשטיין

        הרכבי הקבוצות

        שופט: ארז פפיר
        אצטדיון: נתניה
        קהל: 10000

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully