וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "ההחלטה שלי הרעידה את עולם הכדורסל"

8.8.2016 / 12:00

"אם אקבל אזרחות, אשחק בנבחרת", "לשחק בהפועל ירושלים זאת הזדמנות של פעם בחיים", "אהיה כמו אחרון השחקנים בסגל". הרכש הנוצץ של סגנית האלופה סיפק מופע במסע"ת הראשונה בישראל

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

אם ככה תיראה העונה של אמארה סטודמאייר, הרי שצפוי לנו כיף גדול. הרכש הנוצץ של הפועל ירושלים ערך היום (שני) באולם מלחה מסיבת עיתונאים ראשונה בישראל, לאחר אימון מיוחד בהשתתפות כ-150 ילדים מרחבי הארץ. כוכב ה-NBA לשעבר, שנחת בישראל לפני שלושה ימים כחלק ממשלחת השחקנים שמסיירת בישראל עם עומרי כספי, סיפק שואו ונתן כמה פנינים. הנה תמציתם.

עוד בנושא:
סטודמאייר: "מקווה ששחקנים גדולים נוספים יבואו בעקבותיי"
צפו: אמארה סטודמאייר מבקר אצל הכושים העבריים בדימונה

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
ברוך הבא. אמארה/נועם מושקוביץ

סטודמאייר פתח את דבריו ואמר: "אני רוצה להרחיב את המותג שלי כך שיהיה בינלאומי. ירושלים היא העיר שאני הכי אוהב בעולם. יש כאן כל כך הרבה היסטוריה ושמור לעיר הזאת מקום מיוחד בלב שלי".

על הקשר שלו ליהדות: "ההורים שלי למדו תנ"ך, וכשאמא שלי אמרה לי שאנחנו שייכים לשבט שהגיע מישראל, התחלתי לחקור את הנושא והגעתי לישראל".

על המטרות בהפועל ירושלים: "הדבר הכי חשוב עבורי כרגע הוא ליצור רוח מנצחת בהפועל ירושלים. כדורסל זאת תשוקה, אהבה מאז שהייתי ילד קטן. רציתי להמשיך לשחק את המשחק הזה, ולשחק בירושלים זו הזדמנות של פעם בחיים. ידעתי שאם אהיה מספיק בריא אשחק בירושלים".

על הסיבות שעזב את ה-NBA: "רציתי לשחק רק בקבוצה שתאפשר לי סיכוי לזכות באליפות. היו כל מיני הצעות, היו שיחות בעיקר עם שלוש קבוצות, אבל אלה לא היו קבוצות שהרגשתי שייתנו לי את הצ'אנס הזה. אז לקחתי את הכישורים שלי לירושלים. תהיה תקופת התאקלמות כאן, אני בטוח. שיחקתי מול השחקנים הכי טובים בעולם, אבל זו הייתה הזדמנות טובה".

על כושרו הפיזי: "בעונה שעברה פתחתי בחמישייה לא מעט פעמים, הסטטיסטיקה שלי הייתה לא רעה, כך שאני בהחלט במצב טוב".

על האתגרים שיש לו בישראל: "תמיד יש אתגרים בכדורסל. השחקנים בישראל ובאירופה מאוד תחרותיים, ואני רוצה להיות בדיוק כמוהם. אני לא לגמרי מכיר את שאר הקבוצות כאן, אבל אני בטוח שאפשר לזכות באליפות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
חתיכת מופע/נועם מושקוביץ

על מעמדו בקבוצה: "אני בחור צנוע. אני לא אחד שיסתכסך עם המאמן, לא אחד שיש לו אגו. אעשה כל מה ששחקן אחר בקבוצה עושה. האוהדים נהדרים, אני מקווה שההגעה שלי תטריף אותם ונעשה יחד עונה גדולה. ההחלטה שלי הרעידה את העולם. חברים מכל העולם מתקשרים לברך אותי. זה רגע היסטורי".

על החוקים בכדורסל האירופי: "שיחקתי קצת בנבחרת ארצות הברית, כך שאני כן מכיר חלק מהחוקים והתקנות. אבל אין ספק שעדיין יש לי מה ללמוד - את השופטים, את השריקות שלהם ועוד".

על האפשרות שיקבל אזרחות ישראלית: "אם אקבל אזרחות, אשחק בנבחרת ישראל. אני בטוח בזה".

סטודמאייר הוסיף: "לאט לאט איכנס שוב לכושר השיא שלי, לאט לאט אבנה כימיה עם השחקנים. כיף מאוד כאן, גם בירושלים וגם בתל אביב, שמזכירה קצת את מיאמי בחופים ובאווירה".

על מכבי תל אביב: "אין בי שום תחושה רעה בנוגע למכבי תל אביב. אני מכיר חלק מהאנשים שם, דיברתי גם איתם, יש לי כבוד אליהם".

אמארה סטודמאייר וילדי הפרויקט למען השלום. נועם מושקוביץ
אמארה סטודמאייר וילדי הפרויקט למען השלום/נועם מושקוביץ
אמארה סטודמאייר עם עומרי כספי, כריס קופלנד, בנו אודריך, רודי גיי. נועם מושקוביץ
אמארה סטודמאייר עם עומרי כספי, כריס קופלנד, בנו אודריך, רודי גיי/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully