וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאדיחה של ה-NFL: משחק היכל התהילה בוטל

אינדיאנפוליס וגרין ביי היו אמורות להוציא לדרך את משחקי קדם העונה, אך ברגע האחרון נאלצו ראשי הליגה לבטל את ההתמודדות לאחר שהצבע בו השתמשו עבור הלוגו והאנדזונים הפך ל"קשה כמו מלט" בשל מזג האוויר וסיכן את השחקנים

שחקני גרין ביי פאקרס עם אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס במשחק היכל התהילה. AP
אנדרו לאק המאוכזב ושחקני הפאקרס/AP

יממה אחרי טקס היכל התהילה החגיגי והמרשים, ב-NFL קיוו להוציא הלילה (בין ראשון לשני) את משחקי קדם העונה באופן רשמי, אבל נאלצו לבטל את משחק היכל התהילה המסורתי, שתוכנן להתקיים בקנטון, אוהיו, בין אינדיאנפוליס קולטס לגרין ביי פאקרס, זאת בשל תנאי מגרש רעים, שלא אפשרו את קיום ההתמודדות בצורה בטוחה.

הפארסה הזו התרחשה לאחר שהצבע בו השתמשו המארגנים על מנת לסמן את הלוגו של הליגה ואת האנדזונים על המגרש התקשה בשל מזג האוויר ו"הרגיש כמו מלט", על פי אחד משחקני הפאקרס. "בהתחלה חשבתי שזו בדיחה", הודה קוורטרבק הקולטס אנדרו לאק, "הבנתי שמישהו נדרש לקחת החלטה קשה מאוד ואני מכבד את ההחלטה הזו, אבל אני מאוד מאוכזב. רציתי לחזור כבר למגרש, אחרי כל מה שקרה בעונה שעברה".

אוהדי גרין ביי פאקרס כועסים על ביטול משחק היכל התהילה. AP
האוהדים כעסו ויקבלו את כספם בחזרה/AP

על פי התקשורת האמריקאית, הבעיה רק החמירה כאשר עובדים של הליגה ניסו לתקן את מצב המגרש הרעוע ובסופו של דבר, המשחק בוטל ובמקום התקיים הפנינג לאוהדים במקום. בליגה הבטיחו להחזיר לכל האוהדים את כספם.

* קליבלנד הודיעה רשמית כי רוברט גריפין השלישי יהיה הקוורטרבק הפותח שלה העונה.

* התופס לאנס מור הודיע על פרישה בגיל 32. מור שיחק בין 2005 ל-2013 בניו אורלינס ומשם נדד לפיטסבורג, דטרויט ואטלנטה, שם לא זכה לחוזה. הוא תפס 4,816 יארדים ו-389 כדורים לאורך הקריירה, כמו גם 44 טאצ'דאונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully