וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוויאר צפוי לנחות לבדיקות רפואיות במכבי פתח תקוה, מנגה בדרך

8.8.2016 / 8:52

בלם אלמריה עם הרזומה המרשים, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, בדרך. במועדון אישרו את הדיווחים על חלוץ אנגולה, שינחת ביממה הקרובה בישראל. בני יהודה פנתה לשמש, גם כפ"ס בתמונה

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
לא מעט סיבות לשביעות רצון. רפואה/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה השיגה אתמול ניצחון ראשון בגביע הטוטו (0:2 על הפועל רעננה) ולקובי רפואה יש לא מעט סיבות להיות מרוצה: הבלם הספרדי של אלמריה, קרלוס קוויאר (34), שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, אמור לנחות ביממה הקרובה בישראל לצורך בדיקות רפואיות. השחקן עשוי להחליף את הקשר הרומני ויורל ניקוארה. קוויאר שיחק במשך שנים בפרמיירליג באנגליה. הוא עבר דרך אסטון וילה, סנדרלנד ונוריץ' לפני שהגיע לקבוצתו הנוכחית, אלמריה.

במועדון אישרו גם את הדיווחים בחו"ל בנוגע לחלוץ נבחרת אנגולה, דולי מנגה, שאמור להגיע ביממה הקרובה לישראל. הסגל יושלם כשהזר השישי שייכלל בסגל הוא החלוץ מיחאי רומן שינחת ביום שלישי לאחר שסיכם ביום שישי את תנאיו במועדון. אם השלושה אכן יחתמו, פתח תקוה תנעל את הסגל לעונה הקרובה, כשתשחרר את ניקוארה הרומני.

מי שזכו למחמאות על ההופעה אתמול היו לירוי צעירי ורומאריו פירס. גל לוי, שנרכש מראשון לציון, כבש שער בכורה בקבוצה. "הקבוצה נראית הרבה יותר טוב מאשר בשני המשחקים האחרונים, אבל עדיין - אנחנו זקוקים לחיזוק כדי להיות קבוצה ששואפת לחלק העליון", אמר אחד השחקנים אתמול.

למרות שעידן שמש היה קרוב לסיכום בהפועל כפר סבא, ביממה האחרונה פנתה בני יהודה לשחקן ומנהלת עימו מו"מ מתקדם. שמש עשוי לעבור לזהובים עוד השבוע ובכל מקרה נראה שישחק באחת משתי הקבוצות האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully