וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז הודיעו: אלכס רודריגז יפרוש ביום שישי הקרוב

7.8.2016 / 18:28

בגיל 41, איי רוד יסיים במשחק מול בוסטון קריירה מפוארת, אך כזו שהייתה רוויה בשערוריות והאשמות על שימוש בחומרים אסורים. רודריגז רשם 696 הומראנים בקריירה וזכה בשלושה תארי MVP ובאליפות אחת

אלכס רודריגז ניו יורק יאנקיז. AP
ייכנס להיכל התהילה? רודריגז/AP

אלכס רודריגז, אחד מכוכבי הבייסבול הגדולים ביותר בשני העשורים האחרונים, הודיע היום (ראשון) על פרישה ממשחק. איי רוד, שרחוק רק ארבעה הומראנים מ-700 לאורך הקריירה ב-MLB, כבר לא יגיע לשם. מאמנו בניו יורק יאנקיז, ג'ו ג'ירארדי, הבטיח כי יעניק לו הופעת פרישה ביום שישי הקרוב, מול היריבה הגדולה בוסטון רד סוקס.

היאנקיז הודיעו כי רודריגז בן ה-41, שמשחק במדיהם מאז הגיע מטקסס ריינג'רס ב-2003, יהפוך ליועץ מיוחד במועדון לאחר הפרישה. הוא ישוחרר מהקבוצה לאחר המשחק ביום שישי ויחתום על חוזה לשנה וחצי בתפקידו החדש. ניו יורק עדיין תצטרך לשלם לשחקן 21 מיליון דולר על העונה ו-21 מיליון על העונה הבאה, במסגרת החוזה שלו. ההודעה
על רודריגז מגיעה יומיים בלבד אחרי ששחקן ותיק אחר של הקבוצה, מארק טשיירה, הודיע כי יפרוש בסיום העונה.

רודריגז החל את הקריירה בסיאטל, ב-1994. הוא כיכב במדי המארינרס עד 2000 ומשם עבר לריינג'רס ואחרי שלוש שנים, הצטרף תמורת סכום עתק ליאנקיז. הוא זכה עם ניו יורק באליפות אחת, ב-2009 ונבחר ל-MVP של האמריקן ליג ב-2003, 2005 ו-2007. הוא גם נבחר 14 פעמים למשחק האולסטאר ונמצא במקום הרביעי בהיסטוריה בכמות ההומראנים, עם 696, 18 פחות בלבד מבייב רות'. העונה הוא מיעט לשחק והציג מספרים חלשים.

למרות כל הנתונים הללו, לא בטוח שרודריגז ייכנס להיכל התהילה, זאת לאחר שלאורך הקריירה היו נגדו האשמות רבות על שימוש בסמים ובשלב מסוים, הוא אף הודה שבימי הריינג'רס נטל חומרים אסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully