וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ויטור פצוע בברכו, בספק גדול למפגש מול סלטיק

7.8.2016 / 12:42

הבלם הפורטוגלי שנפצע מול אולימפיאקוס, סובל מכאבים ויעבור בדיקות מקיפות, כשהחשש הוא שייעדר כשבועיים עד שלושה ויחמיץ את המפגשים במוקדמות האלופות. לואי טהא צפוי לחליפו במרכז ההגנה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הבלם הפורטוגלי החדש של הפועל באר שבע, מיגל ויטור, בספק גדול למשחק מול סלטיק במוקדמות ליגת האלופות בשבוע הבא. ויטור נפגע בברך במשחק מול אולימפיאקוס וצריך לעבור בדיקות מקיפות יותר במהלך השבוע, אך בשורות האלופה כבר מתכוננים לאפשרות שייאלצו להסתדר בלעדיו לפחות במשחק הראשון מול הסקוטים.

- מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע (אמצע) מול אולימפיאקוס. ברני ארדוב
בספק למפגש מול סלטיק. ויטור/ברני ארדוב

במקרה שוויטור ייעדר, לואי טהא יתפוס את מקומו בהרכב. ויטור לא מתאמן וסובל מכאבים, כשעל פי ההערכות הראשוניות של הצוות הרפואי הוא עלול להיעדר בין שבועיים לשלושה, אך בקבוצה כאמור מחכים לבדיקות מקיפות יותר.

בינתיים, בקבוצה ייאלצו השבוע להסתדר עם עומס רציני מאוד כשרגע לפני המשחק מול סלטיק, תשחק באר שבע שלושה משחקים בשבוע. מי שצפוי להקל על העומס הוא רועי גורדנה שלא בתוכניות המקצועיות, אך חוזר לסגל וישחק במשחק מול מ.ס אשדוד ביום שלישי. גורדנה לא יהיה בסגל היום מול בית"ר אך כבר קיבל הודעה שביום שלישי יכלל בסגל. כמו כן, בקבוצה יעניקו דקות גם לשחקנים צעירים כמו עמית ודן ביטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באר שבע תצטרך להתמודד איתו. סקוט סינקלייר חותם בסלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully