וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסור לאבד תקוה"

24.10.2002 / 5:02

מאמן מכבי חיפה שומר על אופטימיות למרות ההפסד 2:1 בלברקוזן. רוסו: אני מתקשה להסביר עד כמה אני מאוכזב. קייסי: מה כבר יש לומר? טופמולר: חיפה טובה לליגת האלופות

שחקני מכבי חיפה היו מאוכזבים אחרי ההפסד ללברקוזן 2:1 בגרמניה. ג'ובאני רוסו, אחד המצטיינים במשחק, היה על סף דמעות: "אני מתקשה להסביר עד כמה אני מאוכזב. שיחקנו טוב, עשינו מעט טעויות ושילמנו ביוקר. הגיע לנו לצאת מכאן בתוצאה הרבה יותר טובה" (הארץ).

המאמן יצחק שום: "זה היה משחק טוב מאוד שלנו, אולי הטוב ביותר שלנו השנה באירופה. ללא ספק לא הגיע לנו להפסיד. אמרתי עוד לפני המשחקים שבאירופה צריך לנצל הזדמנויות, והיום לא ניצלנו אותן. היה לנו קושי גדול בכדורי הגובה, וזה מה שהוביל לשני השערים של הגרמנים. אסור לאבד תקווה והדבר הכי חשוב לנו עכשיו הוא שנשחק באותה רמה מול מנצ'סטר יונייטד. אז אולי נוכל להפתיע ולנצח" (הארץ).

אריק בנאדו: "אנחנו מאד מאוכזבים. שיחקנו אפילו יותר טוב מהמשחק הקודם, הגענו להמון מצבים, אבל ניצלנו רק אחד. לצערי קיבלנו עוד פעם שני שערים מהרמות, כמו במשחק הראשון. אנחנו משלמים את מחיר חוסר הניסיון בליגת האלופות" (ידיעות).

אדורם קייסי: "מה כבר אפשר לומר אחרי הפסד כל כך מרגיז? לא לקחנו נקודות מהמשחק הזה וחבל מאד. כולם ראו לאיזה מצבים הגענו לעומת המצבים הסתמיים שהם הגיעו, וכבשו. שום דבר לא נגמר. יש עוד מספיק נקודות בקופה. לא נראה לי שהיתה איזשהי בעיה נקודתית. עמדנו טוב במגרש מכל הבחינות. הם לא הגיעו כמעט למצבים" (ידיעות).

מיכאל זנדברג: "איבדנו את הראש פעמיים, ופעמיים נענשנו בגדול. מצד שני לא השכלנו לנצל את המצבים שהיו לנו ובגלל זה הפסדנו. אני זוכר את המהלך עם הכדור שמסרתי ליעקובו, שהיה יכול לשנות את המשחק. מהזווית שעמדתי ראיתי את הכדור הולך פנימה. הייתי בטוח שזה גול. יש תחושה של אכזבה. היינו צריכים לעשות הרבה יותר, שיחקנו מצויין אבל לא מימשנו את הפוטנציאל ליד השער" (ידיעות).

אבישי ז'אנו: "זאת הרגשה של פיספוס אחד גדול. סך הכל הופעה מכובדת ביותר שלנו. היינו צריכים לנצח וחבל. חבל מאד" (ידיעות).

המאמן הגרמני, קלאוס טופמולר: "חיפה הוכיחה היום שהיא ראויה לליגת האלופות. החיפאים התכוננו מצוין למשחק, אבל לנו הגיע לנצח ואני חושב שהניצחון נותן לנו מקדמה מצויינת לקראת הזכייה במקום השנ,י שכמעט מובטח לנו למרות שנצטרך להשלים את העבודה מול אולימפיאקוס. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על נקמה ביוונים אחרי ההשפלה שספגנו מהם במשחק הראשון" (הארץ).

מארקו באביץ': "חיפה היתה טובה והרבה יותר מסוכנת מהמשחק בקפריסין. הלך לנו קשה ונלחצנו, אבל העיקר הניצחון" (ידיעות).

נילסן: אמרתי כל הזמן ששום צריך להיות מאמן הנבחרת

גם רי'צרד נילסן, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שהגיע ללברקוזן לבקר את עוזרו לשעבר, יצחק שום, במלון בו התארחה האלופה הישראלית, צפה במשחק. נילסן: "אמרתי כל הזמן שיצחק שום צריך להיות מאמן הנבחרת. אין לי שום דבר נגד אברהם גרנט, אבל שום עשה עבודה מצויינת כעוזר מאמן ותמיד חשבתי שהוא צריך לבוא במקומי".

"אני לא מופתע כלל מההישגים של חיפה בליגת האלופות. ידעתי ששום מאמן מצויין, ואני מכיר את כל שחקני מכבי חיפה המשחקים בנבחרת. אתה לא יכול לדרוש ממכבי חיפה, המייצגת את הכדורגל הישראלי בפעם הראשונה בליגת האלופות, להגיע עד לגמר למשל. חיפה כבר עשתה דברים גדולים באירופה, אבל חייבים לחשוב בצורה ריאלית. אני מחזיק אצבעות גם לחיפה וגם לנבחרת. למרות שאני נמצא רחוק, אני עוקב אחר שום ואחר הנבחרת" (ידיעות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully