וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: רודריגו אנטוניו סיכם, גורסקי וטיטה ימשיכו להיבחן

6.8.2016 / 14:53

אחרי צירופו של ג'וד נוורו, גם הקשר הברזילאי בן ה-29 סגר את תנאיו ויחזק את הסגל של יוסי אבוקסיס. הבלם היהודי-אמריקאי והקשר האחורי מברזיל יצורפו אם ירשימו בגביע הטוטו

רודריגו אנטוניו במדי פאסוס פריירה. GettyImages
אבוקסיס בונה עליו. רודריגו אנטוניו במדי פאסוס/GettyImages

בני סכנין ממשיכה להתקדם לעבר השלמת הסגל שלה לעונת 2016/17. אחרי שהחתימה את החלוץ ג'וד נוורו מבני יהודה, הקבוצה של יוסי אבוקסיס הגיעה לסיכום עם הברזילאי רודריגו אנטוניו וכעת פניה למטרות החיזוק הבאות: בלם וקשר אחורי.

אנטוניו, ששיחק בפורטוגל בעונה האחרונה, הגיע בעקבות בקשתו של המאמן אבוקסיס, ולאחר שהצדדים הצליחו לגשר על כל הפערים סוכמה היום (שבת) עסקת צירופו של הקשר. השחקן בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של ואסקה דה גמה וב-2009 הגיע לפורטוגל, שם שיחק במריטימו, בלננשש, פאסוס דה פריירה ואולהאננסה (שמונה שערים בליגה השנייה ב-2014/15). בעונה הקודמת חזר לפאסוס מהליגה הבכירה ושותף ב-10 משחקים, מתוכם שמונה בהרכב הראשון.

סכנין כאמור זקוקה לבלם, וייתכן כי מי שיצורף יהיה הבלם ג'ייסון גורסקי, שפתח בצמד המשחקים בגביע הטוטו וימשיך להיבחן גם הערב (21:00, ספורט 5 לייב) נגד מכבי חיפה. בנוגע לקשר האחורי, טיטה הברזילאי ימשיך להיבחן והוא עשוי להיות זה שיוחתם.

בקבוצה מקווים שההחתמות האחרונות יגרמו גם לקהל להירגע, לאחר שזה מחה נגד ההנהלה במשחק האחרון.

עוד בנושא:

ג'וד נוורו חתם לעונה אחת בבני סכנין, עם אופציה לשתיים נוספות
טיטה הנבחן כבש ב-1:1 של סכנין מול עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully