וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות החליטה להתערב. נבחרת איטליה תעבור להתאמן בנשר?

5.8.2016 / 12:24

הידיעה לפיה מכבי חיפה שריינה את המתחם כפר גלים עבור האיטלקים עוררה זעם רב, בנבחרת טוענים כי המתקן כבר שוריין לזכותם. האוהדים בטירוף: עשרת אלפים מינויים כבר נמכרו

מאמן נבחרת איטליה ג'אמפיירו ונטורה. GettyImages
יעברו לנשר? מאמן נבחרת איטליה ג'אמפיירו ונטורה/GettyImages

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (שישי) כי חודש לפני משחק הפתיחה במוקדמות מונדיאל 2018, ב-5 בספטמבר מול איטליה, נמכרו עד כה מעל ל-10,000 מנויים למשחקי נבחרת ישראל. בהתאחדות ציינו כי בתקופה המקבילה בקמפיין הקודם נמכרו כ-6,000 מנויים.

במקביל, בעקבות הפרסום בוואלה! ספורט לפיו מכבי חיפה שריינה את מתקן האימונים לנבחרת איטליה, מה שעורר זעם בקרב קברניטי הנבחרת, הוחלט בהתאחדות להתערב כדי למנוע מבוכה. כרגע הנבחרת שוריינה להתאמן בכפר גלים החל מה-1 בספטמבר ואילו בהתאחדות מנסים לשריין לנהחרת איטליה את האצטדיון בנשר.

מאמן הנבחרת, אלישע לוי: "מהשיחות שלי עם השחקנים במהלך מחנה האימונים לקראת משחק הידידות מול סרביה ומשיחות שאני מקיים אתם באופן שוטף, ברור לי שהם נרגשים ומייחלים למפגש המחודש עם אוהדי ואוהדות הנבחרת. ברור שעבורי באופן אישי, כמי שיתייצב לראשונה במשחק בית כמאמן הנבחרת, זה יהיה אירוע עוצמתי במיוחד. אנחנו מייחלים לכך שבכל אחד ממשחקי הנבחרת האצטדיונים יהיו מלאים עד אפס מקום, כי הכוח שהנבחרת מקבלת מהיציעים הוא חלק משמעותי מהעוצמה והמחויבות שלנו. אנחנו חייבים את הקהל מאחורינו כדי שהאווירה תהיה מחשמלת וברור שניתן הכל לטובת הקהל. הביחד הזה הוא כל הסיפור שלנו".

מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר הוסיף: "הקצב המרשים של מכירת המנויים מלמד על שני דברים מרכזיים: ראשית, החיבור החזק ונעדר התנאים בין הנבחרת לאוהדים ולאוהדות, קשר מחייב ומרגש. שנית, ההחלטה שלנו לשמור על מחירים אטרקטיביים מוכיחה את עצמה קמפיין שני ברציפות. ברור שלזהות היריבות יש קשר לקצב, אבל אני מאמין כי הקהל בוחר קודם כל לשמור אמונים ולתמוך בנבחרת שלו. הרכב האוהדים והאוהדות במשחקי הנבחרת משופע במשפחות, לפעמים אף שילוב של שלושה דורות, וזה משהו שהקהל מאוד מתחבר אליו. אני תקווה שלכולנו תהיה חוויה מוצלחת בקמפיין הקרוב".

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"השחקנים נרגשים". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully