וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "אבא שלי אמר דברים בניגוד לדעתי. אני נשאר בבאר שבע"

5.8.2016 / 9:36

הקשר הפריך את השמועות על עזיבה וניסה להתפייס עם האוהדים: "אני לא יכול לשלוט על אבא שלי ואין לי שום עניין להיות בעין הסערה. אני שחקן הפועל באר שבע לפחות עד תום החוזה שלי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

על אף ההצהרות הנחרצות של אביו, מאור בוזגלו מבהיר: אני מתכוון להישאר בהפועל באר שבע. הקשר פרסם היום (שישי) פוסט ברשתות החברתיות בו ביקש להרגיע את הרוחות, למרות ששלשום ספג קריאות בוז מהאוהדים ונלקח ממנו סרט הקפטן. "יש שני דברים שאני לא יכול לשלוט עליהם: מה שנכתב בכלי התקשורת ואבא שלי. הדברים שאמר הם על דעתו ולא על דעתי. חיכיתי לסיום שני המשחקים החשובים במסגרת ליגת האלופות כדי לפתוח את הלב ולומר דברים בשמי. אין לי עניין להיות בעין הסערה ואני אוהב מאוד את המקום שאני נמצא בו. קיבלתי לאורך כל הדרך תמיכה מאלונה ומהקהל הנפלא שלנו. ה"רעש" מסביב לא ממש מעניין אותי ואני מפוקס כל כולי בהצלחת הפועל באר שבע ובלהיות הכי טוב על הדשא. יש לי חוזה במועדון ולפחות עד לסיומו - אני כאן. אני חייב להודות לאוהדים על אלפי הודעות תמיכה, זה חיזק אותי מאוד".

בקבוצה עדיין מקווים להחתים את רועי קהת ומחכים להתפתחויות בנושא. קשר אוסטריה וינה, שנמצא במו"מ גם עם מכבי חיפה, נמצא ביחסים מצויינים עם ברק בכר ולכן אפשר שלמרות ההצעה הגבוהה של הירוקים, הקשר יסכים לחזור לבאר שבע. בכל מקרה, גם אם יחליט להצטרף לאלופה, הוא לא יוכל לשחק בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות משום ששיחק עם אוסטריה וינה בליגה האירופית.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כאן כדי להישאר. בוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully