וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: הטרייד דדליין מאחור, הדודג'רס מתקרבים

כמה עסקאות מעניינות סגרו את מועד ההעברות וקבוצות הליגה מוכנות לישורת האחרונה. לוס אנג'לס שלחה את יאסייל פויג למיינורס וסגרה את הפער מסן פרנסיסקו לשני משחקים בלבד. ה-AL מזרח ממשיך לרתוח, יוסטון מאבדת גובה במערב

אדריאן גונזאלס לוס אנג'לס דודג'רס. AP
המצב בלוס אנג'לס משתפר. אדריאן גונזאלס/AP

ליגת ה-MLB נכנסה השבוע לישורת האחרונה במרוץ לפלייאוף, כאשר הטרייד דדליין חלף ב-1 באוגוסט וכל הקבוצות השלימו (כמעט) את בניית הסגל עמו יסיימו את העונה. בין ההיילייטס של היום האחרון במועד ההעברות הייתה העסקה ששלחה את פרנסיסקו ליריאנו לטורונטו החזקה תמורת מגיש אחר, דרו האצ'ינסון, שעבר לפיטסבורג. בנוסף, מאט מור נשלח לסן פרנסיסקו, בעוד טמפה ביי קיבלה שלושה שחקנים ואילו ג'ון ניס, שרק בפגרה עבר בטרייד מהמטס לפייראטס, חזר לסגנית האלופה.

היאנקיז שלחו את איבן נובה לפיטסבורג ואילו ג'ונתן לוקרוי, שברגע האחרון עסקת העברתו לקליבלנד נפלה בגלל וטו שהוא הטיל, עבר לבסוף לטקסס, בעוד אנדרו מילר מגיע מהיאנקיז לאינדיאנס. עוד שחקן מעניין שהחליף כתובת הוא קרלוס בלטראן, שנשלח מהיאנקיז לטקסס וטרייד אחר ראה את ג'וש רדיק וריץ' היל נוחתים בלוס אנג'לס דודג'רס. המטס צירפו גם את ג'יי ברוס, בעוד מט קמפ ינסה לשקם את עצמו באטלנטה ואילו מארק מלנקון עבר לוושינגטון. עוד קודם לכן, אנדרו קאשנר נשלח למיאמי ואדוארו נונייז לסן פרנסיסקו.

ואחרי כל החגיגה הזו, היה גם בייסבול. נתחיל מה-NL מערב, שם הדודג'רס, שהשבוע גם הורידו את יאסייל פויג למיינורס, אולי לקראת העברתו לקבוצה אחרת, ניצחו הלילה 2:4 בקולורדו ורחוקים כעת שני משחקים בלבד ממוליכת הבית סן פרנסיסקו, שהשיגה 2:3 חשוב בעשרה אינינגים בפילדלפיה. במזרח, וושינגטון שולטת ללא עוררין, כאשר אחרי שלושה ניצחונות רצופים ועם מאזן 44:64, היא ביתרון שבעה משחקים על מיאמי ושמונה על המטס. במרכז, שיקגו קאבס שוב התעוררה ורשמה ארבעה ניצחונות רצופים בדרך למאזן אדיר של 41:66. הקאביז הם הקבוצה היחידה במייג'ורס שניצחו יותר מ-60 אחוז ממשחקיהם העונה והפער שלהם מסנט לואיס נראה בלתי סגיר ועומד כבר על תשעה משחקים וחצי, כאשר נותרו קצת יותר מ-50 משחקים לכל קבוצה העונה.

ב-AL מזרח, שמחה וששון. בולטימור הפסידה הלילה 5:3 בבית לטקסס, טורונטו ניצחה 1:4 ביוסטון והשתיים בשוויון בראשות הבית. בוסטון יצאה מסיאטל עם 2:3 ב-11 אינינגים והיא רק שני משחקים מאחור, כך שהקרב המשולש הזה עשוי להימשך עד הבאזר ונכון לרגע זה, שני כרטיסי הווילד קארד יילכו למקומות 2-3 בבית הזה. מי שעוד נמצאת חזק בעניינים היא דטרויט, שלמרות ההפסד הלילה 6:3 בבית לווייט סוקס, רחוקה רק שלושה משחקים מקליבלנד במרכז וחצי משחק מהווילד קארד. האינדיאנס מצדם עשו חיזוק מרשים ואחרי ה-2:9 הביתי מול מינסוטה, נראים מוכנים למרוץ לפלייאוף, כשהם עם מאזן 45:61. במערב, יוסטון, אחרי תקופה טובה, מאבדת גובה וספגה הפסד שלישי ברצף ושמיני בעשרה משחקים. מי שניצלה זאת היא טקסס, ששוב פתחה פער ועם מאזן 46:63, מובילה את הבית בשישה משחקים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully