וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר אזולאי שוחרר מהפועל אשקלון: "הבנתי שנושא השבת מעיק עליי"

3.8.2016 / 15:38

ההנהלה כיבדה את רצונו של הקפטן הוותיק שביקש לעזוב: "הבנתי שאני לא יכול ליהנות במקסימום מעיסוקי, אז נותרה לי ברירה אחת". הבלם בן ה-38 היה שותף לעליות מליגה א' לליגת העל

הנהלת הפועל אשקלון סיכמה היום (רביעי) עם הקפטן יאיר אזולאי על שחרורו מהקבוצה. הבלם בן ה-38, שהגיע לאשקלון לפני כשנתיים וסייע לה להעפיל מליגה א' לליגת העל, ביקש לעזוב כדי לשמור על השבת ובמועדון החליטו שלא לעמוד בדרכו ולאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך.

קפטן הפועל אשקלון יאיר אזולאי חוגג. יוסי ציפקיס
עוזב בית חם. יאיר אזולאי/יוסי ציפקיס

אזולאי מסר לאתר הרשמי: "אני כותב את הדברים הבאים בגרון חנוק. הפועל אשקלון הייתה עבורי בית חם, וזו לא קלישאה. המועדון, הצוות הניהולי, השחקנים - כולם הפכו עבורי למשפחה חמה ואוהבת. במשך השנתיים האחרונות, מאז הגעתי להפועל אשקלון, חוויתי חוויות עצומות, שנתיים חלומיות. כעת, כשהבנתי שנושא השבת מעיק עלי, הבנתי שאני לא יכול ליהנות במקסימום מעיסוקי. אז נותרה לי ברירה אחת וכעת אני מרגיש צורך להיפרד, להודות למאמן יובל נעים שהביא אותי לקבוצה, האמין בי למרות גילי המתקדם, והעניק לי יחס חם, אוהד ובעיקר מקצועי. כמו כן, אני רוצה להודות לצוות המקצועי, להנהלת הפועל אשקלון, לחברי השחקנים וכמובן לאוהדי הקבוצה, שמבחינתי זכיתי לשחק מול האוהדים מהטובים בארץ. כולי תקווה שהפועל אשקלון תצליח העונה להשיג את מטרותיה ואני בטוח שיום אחד דרכנו יצטלבו".

היו"ר איתן קסנטיני מסר בתגובה: "יאיר אזולאי הפך בשנתיים האחרונות ללב הפועם של מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון ובמהירות רבה יחסית הפך לשחקן האהוב ביותר בקרב האוהדים, המוערך ביותר בקרב השחקנים ולא סתם מונה לקפטן הקבוצה. מנהיגותו, מקצועיותו והתנהלותו ככדורגלן היא נר לרגלינו ובפני כל שחקן צעיר ששואף לעשות קריירת משחק מקצוענית, כמו זו שחווה אזולאי. אנחנו אוהבים את השחקן ומאחלים לו הצלחה מכל הלב, בכל דרך שיילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully