וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - אולימפיאקוס: בכר מתלבט לגבי המערך, קמביאסו צפוי לפתוח

2.8.2016 / 23:14

מאמן האלופה הישראלית מתלבט אם לפתוח עם לואי טהא במערך שלושה בלמים או להציב את וובה בראון בקישור מעובה. ברדה צפוי לפתוח בחוד. הארגנטינאי חוזר אצל היוונים (ד', 21:00, ספ'2)

עריכת וידאו: מרום שפיצר

    אחרי ה-0:0 המצוין מבחינתה במשחק החוץ מול אולימפיאקוס, הפועל באר שבע מתכוננת למשחק הגומלין מול היוונים במסגרת מוקדמות ליגת האלופות והיום (שלישי), נערכה מסיבת העיתונאים לקראת המפגש המסקרן. מי שהגיעו להתראיין היו המאמן ברק בכר, והקפטן אליניב ברדה.

    בגזרת ההרכב, נראה שהמאמן ברק בכר מתלבט אם לעלות עם שלושה בלמים או להעניק לוובה בראון את המקום בהרכב ולעלות עם מערך של שלושה קשרים אחוריים. גם בהתקפה מתלבט המאמן עם איזה חלוץ לפתוח, כאשר נכון לעכשיו אליניב ברדה צפוי לפתוח בחוד כשוואקמה ומליקסון מאחוריו.

    מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. מגד גוזני
    "סומך על שיר צדק בעיניים עצומות". ברק בכר/מגד גוזני

    בכר המשיך והתייחס לגבי משחק הגומלין מול היוונים: "כל משחק הוא לגופו. במשחק הקודם השגנו בסך הכל תוצאה טובה, אבל היא היתה יכולה להיות יותר טובה. אנחנו לא פייבוריטים ומתכוננים למשחק קשה מאוד, יש הרבה מחשבות. בימים הקרובים נתרגל ונחשוב מה נעשה מחר. העבודה הקשה עדיין לפנינו אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, יש התרגשות חיובית גדולה ובכל העיר, אנחנו מחכים שיתחיל המשחק ונקווה שנצליח לעשות הפתעה גדולה באירופה. אין לנו פחד מול אף קבוצה אך יש דריכות. אנחנו משחקים מול קבוצה עם שחקנים מצוינים שהוכיחו את עצמם. אין בנו פחד, אנחנו לא מפחדים, אבל מאוד דרוכים".

    כשנשאל על האפשרות שאופיר דוידזאדה יעזוב ועל סאגת מאור בוזגלו אמר: "אופיר הוא חלק מהקבוצה, אמנם יש התעניינות אך כל עוד הוא עדיין פה אז הוא איתנו באופן מלא. לגבי בוזגלו, אין שום דבר חדש. הוא בסגל ליום חמישי ומגיע לאחר משחק טוב בגביע הטוטו. הכל בסדר". לגבי שיר צדק שצפוי לשחק מחר וסוארס שיעזוב: "אני סומך על שיר בעיניים עצומות. לגבי סוארס, סוכם כי הוא ישאר עד ששיר יחזור. הוא רצה לעזוב וצריך לכבד את זה. בכל מקרה הוא נתן משחק מדהים ביוון, נתן המון למועדון בשנים האחרונות וצריך לכבד אותו".

    לגבי הפציעה של מוחמד גדיר, אמר המאמן: "הוא היה אצל המון רופאים ונבדק כבר במשך הרבה זמן. הוא עובד קשה מאוד אבל אני לא יודע מתי הוא יחזור בדיוק. בכל מקרה הוא חלק מהקבוצה ונעשה הכל כדי שיחזור כמה שיותר מהר".

    שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה, המאמן ברק בכר. מגד גוזני
    "הקבוצה מתנהלת כמו שצריך". בכר וברדה/מגד גוזני

    הקפטן, אליניב ברדה נשאל גם על העזיבה האפשרית של דוידזאדה, עזיבת סוארס, והאם אותן הסחות דעת מוציאות את הקבוצה מריכוז: "יש לנו מטרה מאוד חשובה ואנחנו לא מתעסקים בדברים שיסיתו אותנו מהדרך. כולם מרוכזים ומפוקסים. היה לנו משחק טוב בגביע הטוטו וראו שדברים אחרים לא משפיעים עלינו. הקבוצה נראית טוב ומתנהלת כמו שצריך, לעזיבת שחקנים אין השפעה על כך".

    "לגבי סוארס, זה משהו שבא ממנו וצריך לכבד את זה, אנחנו מודים לו על כל מה שהוא נתן. לגבי אופיר, אני חושב שזו תעודת כבוד למועדון אם הוא יצליח להתקדם ולהשתדרג. בכל מקרה, הוא לא דיבר איתי על עזיבה ואני לא יודע שום דבר על כך".

    מאמן אולימפיאקוס ויקטור סאנצ'ס לצד שחקנו לוקה מיליבוייביץ'. מגד גוזני
    לוקה מילובייביץ' וויקטור סאנצ'ס/מגד גוזני

    היוונים הגיעו לישראל מאוכזבים אחרי התיקו הלא טוב מבחינתם במשחק הביתי. אצל היריבה, מי שיחסר הוא ג'ימי דורמאז, שלא הצליח לסיים את האימון המסכם של הקבוצה ולא יצא לישראל. מי שכן צפוי לשחק הוא החלוץ המקסיקני, אלאן פולידו, שנעדר מהמשחק הראשון בשל פציעה, אך אמור להתחיל על הספסל. צ'ורי דומינגס ואסטבן קמביאסו, שלא פתחו במשחק הראשון, אמורים לקבל את הקרדיט ב-11. בעקבות חזרתו של קמביאסו שקל ויקטור להציב את יאניס מניאטיס כמגן ימני, אך על פי האימון האחרון נראה כי דיוגו פיגייראס ישמור על מקומו והקפטן יירד לספסל. מי שצפוי לפתוח במקום דימיטריוס סיובס הפצוע הוא הבלם המרוקני מנואל דה קוסטה.

    גם אולימפיאקוס ערכה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות, ומי שהגיעו לענות על השאלות היו המאמן ויקטור סאנצ'ס, והקשר לוקה מילובייביץ'.

    המאמן הספרדי התייחס למשחק ואמר: "כמובן שזו לא הבמה להגיד איך אנחנו הולכים לשחק. התרשמתי מאוד מהפועל באר שבע, היא קבוצה טקטית ומאורגנת שיודעת לצאת למתפרצות כשצריך. בנוגע לקבוצה שלנו, אנחנו צריכים להישאר בתכנית המשחק הרגילה ונקווה שזה יעבוד. אנחנו קבוצה גדולה עם סגל רחב ויש תחרות על ההרכב. אני והצוות עדיין לא יודעים מי ה-11 שיפתחו, אך כל מי שיעלה על המגרש יידע לעשות את העבודה היטב".

    סאנצ'ס הוסיף: "אנחנו קבוצה שיודעת להלחם, כל שנה אנחנו עושים את זה בליגה כדי לזכות באליפות וזה תקף גם לגבי מחר, אנחנו יודעים מה צריך לעשות ואיך להתמודד עם משחקים בסגנון הזה. נגיע ממוקדים ומוכנים. הדבר הכי חשוב הוא שהשחקנים יעשו מה שהמאמן אומר". כשנשאל האם זה יהיה כישלון לא להעפיל אמר: "אנחנו חושבים רק על לעבור ובשביל זה אנחנו עובדים בכל יום. כל דבר אחר כלל לא עובר לנו בראש"

    הקשר האחורי, לוקה מילובייביץ', אמר: "היה לנו שבוע להתארגן למשחק. בנוגע להכנות, זה לא המקום בו אגיד איך ננסה לשחק, את זה נעשה בחדר ההלבשה. בכל מקרה נגיע מוכנים ונעשה את הכי טוב שלנו על מנת להשתפר ולנצח. העובדה שהגענו כבר לפני יומיים מראה כמה אנחנו רציניים".

    השחקן נשאל לגבי מזג האוויר ואמר: "זה מאוד דומה ליוון, הלחות מעט שונה. בכל מקרה מזג האוויר יהיה אותו הדבר לשתי הקבוצות וזה לא מה שמשנה. לדעתי אנחנו פייבוריטים אבל צריך להוכיח את זה על המגרש, בכדורגל לפעמים הקבוצה הטובה יותר לא מנצחת". כשנשאל לגבי הלחץ במועדון: "זו השנה השלישית שלי במועדון ויש לחץ בכל משחק, אם זה בבית או בחוץ. תמיד יש לחץ, גם באימונים. כמובן שהמשחק מחר מאוד חשוב אך זו לא הפעם הראשונה שאנו מרגישים לחץ".

    הרכבי הקבוצות

    אצטדיון: טרנר

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully