וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: לא יוגשו כתבי אישום נגד חברי "לה פמיליה" על ניסיון רצח

אופיר סער, שלומי גבאי

2.8.2016 / 11:24

ככל הנראה, כתבי אישום בגין "תקיפה בנסיבות מחמירות" יוגשו נגד חלק מהמעורבים באירוע התקיפה בפלורנטין, אך במשטרה עדיין מכוונים לניסיון רצח עבור מי שהחזיק את הפטיש. שחקנים על ולפורט: "אכזרי מה שעושים לו"

צילום מסך

פרשת המעצרים של חברי "לה פמיליה" תגיע לצומת משמעותי ביום חמישי הקרוב. לא מעט מהארכות המעצר של האוהדים הם עד ליום חמישי, כאשר עד אז אמורה המשטרה לבנות את כל החומרים שיש לה. על פי מה שהציגה המשטרה, לבית המשפט ישנם שני מעגלים, אחד פנימי של מספר אוהדים שהיו מעורבים בתקיפה של אוהד הפועל תל אביב ואילו החיצוני כולל את כל האוהדים שהגיעו לאירוע התקיפה. המשטרה עדיין לא בטוחה אילו מהנאשמים שייכים לכל מעגל ובית המשפט לוחץ עליה להציג תמונה ברורה יותר. לאחר שתציג את כל החומרים, יוחלט מי יישאר במעצר ומי ישוחרר.

בשל מורכבות האירוע והעובדה כי מדובר בתקיפה שהסתבכה עד לכדי ניסיון רצח, הערכת הצדדים היא כי בסופו של דבר יוגשו כתבי אישום על תקיפה בנסיבות מחמירות ולא על ניסיון רצח. יחד עם זאת, במשטרה מנסים עד לרגע האחרון להביא למצב בו יוגשו כתבי אישום על ניסיון לרצח, בעיקר על מי שהחזיק את הפטיש ביד ועוד אוהד אחד או שניים שסייעו לו באותו הרגע, אך בשלב זה הסיכויים לכך נמוכים.

ארסניו ולפורט בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא ישחק יותר. ולפורט/ברני ארדוב

בצד המקצועי, בית"ר ירושלים תפגוש ביום חמישי הקרוב את יגלאבה הלטבית. יעקב בריהון ייעדר בשל מתיחה ממנה הוא סובל. המאמן רן בן שמעון מתלבט אם לפתוח עם שניים או שלושה בקישור האחורי אך הערכה היא כי הוא יפתח עם שלושה. עידן ורד אמור לפתוח בכנף שמאל ואילו עוז ראלי אמור להמשיך ולקבל קרדיט בעמדת המגן הימני.

ארסניו ולפורט שמע מבן שמעון כי הוא אינו בתכניות ואמר לחבריו כי נאמר לו כי לא ישחק יותר. שחקנים בקבוצה היו עצובים בשביל ההולנדי: "זה אכזרי מה שעושים לו. לישראלי נותנים זמן, זרים שורפים אחרי משחק וחצי. גם אם רוצים שיחפש קבוצה, אסור להגיד לו שלא ישחק יותר ולשבור אותו. הוא לא רוצה לקחת כסף סתם ורוצה לחפש קבוצה אבל שייתנו לו את הכבוד שמגיע לו עד שימצא קבוצה חדשה, גם אם זה רק להיות בסגל או מחליף".

בבית"ר ירושלים מצפים ל-15 אלף צופים ומשוכנעים כי ניצחון ועלייה לשלב הפלייאוף יתנו למועדון דחיפה אדירה מעבר להישג ההיסטורי. אגב, במועדון מוכנים למשחק מאוד אגרסיבי מצד הלטבים ואף התלוננו על דרך המשחק בריגה, כשאמרו: "אולי בארץ לא ראו את זה בטלוויזיה, אבל הם באו לפוצץ רגליים ולתת מרפקים מתחילת המשחק. במצב נורמלי הם היו צריכים לראות לפחות שני אדומים. היה שלב ששחקנים פחדו על הרגליים. נהיה מוכנים בהתאם בחמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully