וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט סיכם את תנאיו בעירוני קרית שמונה

1.8.2016 / 17:08

חלוץ מכבי תל אביב בן ה-29 סיכם לשתי עונות בקבוצה הצפונית ועכשיו ממתין לשחרור מהצהובים על מנת להשלים את העברתו. במקביל, המועדון והמנהלת הגיעו להבנות כלפי אישור האצטדיון

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
בדרך לצפון. בן בסט/מגד גוזני

חלוצה של מכבי תל אביב עדן בן בסט סיכם את תנאיו בעירוני קרית שמונה לשתי העונות הקרובות. כעת מחכה החלוץ לשחרור מהצהובים כדי להשלים את העסקה. בן בסט סגר את כל הדברים מול הקבוצה הצפונית וברגע שיקבל שחרור מסגנית האלופה, יחתום רשמית ויצטרף לקבוצה של מוטי איוניר.

טונדלה הפורטוגלית הודיעה בימים האחרונים לעירוני קרית שמונה שהיא מבקשת לבטל את ההסכם ביניהם בנוגע לחלוץ הברזילאי ברונו, שהושאל לקבוצה. בקרית שמונה חתמו על הסכם השאלה עם אופציה למכירה מול הפורטוגלים, כשגם השחקן עצמו חתם על הסכם משלו, אך כעת הפורטוגלים טוענים שההסכמים הללו לא תקפים, והודיעו לברונו כי הם לא מעוניינים בו.

בעירוני קרית שמונה יודיעו להנהלת טונדלה כי הם דורשים מהם לכבד את ההסכם, ומבחינתם השחקן מושאל והם דורשים לקבל את כל הכסף, ובמקרה והקבוצה לא תכבד את ההסכם ולא תאפשר לברונו להגיע לאימונים, החלוץ ועירוני קרית שמונה, יגישו כל אחד תביעה לפיפ"א.

בקבוצה מרוצים מאוד מהשאלתו של אוסטין אמוטו למלאטיספור הטורקית. בעירוני קרית שמונה שמחו שהסיפור מאחוריהם, ואחרי שלא הצליחו ליצור איתו קשר הגיעו לעסקה מול הטורקים ואף קיבלו סכום לא מבוטל בעבור ההשאלה.

עדכון ראשון: 9:37

אוסטין אמוטו עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"במועדון מרוצים מהשאלתו". אמוטו/אדריאן הרבשטיין

בנושא אצטדיון הקבוצה, המועדון והמנהלת הגיעו להבנות. במהלך הימים האחרונים עיריית קרית שמונה העבירה למנהלת תכניות עבודה והתחייבויות תקציביות למימון העבודות הנדרשות על פי סטנדרט האיצטדיונים החדש, כאשר במקביל האצטדיון כבר אושר על ידי משרד הכלכלה. במועדון פנו למנהלת בבקשה לארח בבית את משחק גביע הטוטו הקרוב מול הפועל כפ"ס, ובמנהלת נענו לבקשה.

במנהלת הגיבו ואמרו כי לאור הנכונות של העירייה, עקב בקשת המועדון ומתוך רצון להקל על האוהדים, הם נענו לבקשת הקבוצה. בכך, המנהלת מיישמת את התחייבותה כלפי הקבוצות כפי שהובטח בעבר, כאשר כל אצטדיון שיגיש תוכניות מקובלות ומאושרות, כולל לוחות זמנים מקובלים, יקבל את האישור הנדרש. המועדון התחייב בבקשה כי במידה ועיריית קריית שמונה לא תשלים את הנדרש עד ה-10 באוגוסט, לא יתקיימו באצטדיון משחקים במסגרת ליגת העל וכך זה יהיה עד שיגיעו כל האישורים הנדרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully