וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת לה פמיליה: 45 נותרו במעצר, 17 חשודים במעורבות בניסיון רצח

שלומי גבאי

31.7.2016 / 19:50

בית משפט השלום שחרר למעצר בית שישה עצורים, אך המשטרה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע עד להגשת ערר למחוזי. מתוך 78 חשודים שנעצרו בתחילת המבצע, למעלה מחצי עדיין בידי ימ"ר חוף

צילום מסך

בווידיאו: משדר מיוחד בפרשה

פרשת העצורים מארגון "לה פמיליה" נמשכת והיום (ראשון), קבע בית המשפט כי מספר חשודים ישוחררו למעצר בית.

שופט בית משפט השלום בחיפה, שלמה בנג'ו, הורה על שחרורם בתנאים מגבילים לרבות מעצר בית מלא למשך חמישה ימים של שניים מהעצורים, החשודים בניסיון הרצח של אוהד הפועל תל אביב, יורי סלדצקי, בחודש אוקטובר. המשטרה הגישה בקשת עיכוב ביצוע השחרור גם עבור שניהם לצורך הגשת ערר לבית המשפט המחוזי בחיפה והשניים נותרו במעצר עד מחר, אז צפוי להתקיים דיון בבית המשפט המחוזי.

אולם המעצרים, בית משפט השלום בחיפה, הדיון בנושא לה פמיליה. אדריאן הרבשטיין
כתבי אישום יוגשו החל מסוף השבוע/אדריאן הרבשטיין

שני עצורים נוספים, החשודים בסדרת עבירות במסגרת חברותם בארגון, שוחררו אף הם בתנאים מגבילים, אולם גם במקרה זה הגישה המשטרה בקשה לעיכוב ביצוע לצורך הגשת ערר למחוזי. עו"ד משה אורן, המייצג את ארבעת החשודים ששוחררו, אמר לוואלה!: "אני סבור שהחקירה לגביהם הסתיימה ולא בכדי, בית משפט השלום שחרר אותם למעצר בית. אני סבור כי מחר בית המשפט המחוזי ישאיר את ההחלטה על כנה והעצורים ישוחררו".

מלבד הארבעה הללו, שני עצורים נוספים שוחררו בתנאים מגבילים, אך גם כאן המשטרה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע והם נותרו במעצר, כאשר דיון בעניינם ייערך מחר בבית המשפט המחוזי.

היום הוגשו כתבי אישום ראשונים בפרשה, אך רק לגבי סוחרי הסמים שנעצרו כתוצאה ממעקב המשטרה אחרי אנשי לה פמיליה, שרכשו מהם את הסמים. כתבי אישום בעניין העבירות בתחום אירועי הספורט יוגשו רק בסוף השבוע ובמהלך השבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדים מארגון "לה פמיליה" בהארכת מעצר. ספק 500
מתוך 78 עצורים, 45 עדיין בידי המשטרה/ספק 500

בתחילת הפרשה נעצרו בסך הכול 78 חשודים, שניים מהם קטינים. כרגע, בידי ימ"ר חוף נמצאים 45 עצורים, 37 מהם חשודים בחברות בארגון וביצוע עבירות חמורות ועוד שמונה עצורים בגין סחר בסמים וכנגד חלק מהם אף הוגש כתב אישום.

17 מהעצורים חשודים במעורבות בניסיון רצח אוהד הפועל תל אביב, יורי סלדצקי, באוקטובר האחרון. במשטרה יודעים מי היה פעיל יותר באירוע שגרם לפציעתו הקשה של האוהד, מביעים אמון מלא בעדותו של עד המדינה ומאמינים כי כבר בסוף השבוע תחל הפרקליטות להגיש הצהרות תובע טרם הגשת כתבי אישום כנגד חלק מהמעורבים.

חוקרים רבים מימ"ר חוף עמלים על התיק, כאשר מפקד הימ"ר, נצ"מ בני אבליה, מלווה את החקירה. החוקרים מנסים לשבור את הנחקרים, אשר לרובם אין זו הפעם הראשונה בחדרי חקירות ותאי מעצר. חלק גדול מהנחקרים מקפיד לשמור על זכות השתיקה ואינו משתף פעולה. המשטרה הגישה במקרים רבים ערר לבית המשפט המחוזי על ההחלטה לשחרר עצור משמעותי בבית משפט השלום, כאשר ברוב המקרים המחוזי קיבל את עמדת המשטרה והותיר את החשודים במעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully