וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת ראשון בסין: הטור השבועי והבלעדי של ערן זהבי מסין

ערן זהבי, סין

30.7.2016 / 8:30

ההפתעה של האישה, העוגה המיוחדת של החברים לקבוצה. ערן זהבי, בטורו האישי השבועי, מספר על חווית יום ההולדת המיוחדת שחיכתה לו בסין, הביקור בצד העני של המדינה, ומיזם הצמידים שלו. אה, וכמובן מחזיק אצבעות למשלחת ישראל לאולימפיאדה

SNTV

בווידיאו: השער של זהבי בגומלין רבע גמר הגביע מול הבאיי

על העוגה היה המספר 25, ולא 29 כמו מספר השנים שלי. הם החליטו להדגיש דווקא את מספר החולצה שלי וזה היה מיוחד. הם היו נחמדים וריגשו אותי, אבל אשתי כרגיל גנבה להם את ההצגה

השבוע האחרון היה מיוחד בשבילי. יום הולדת בסין הרחוקה וכשאני אומר סין הרחוקה, זה בדיוק כמו שזה נשמע.

התחלנו את השבוע במשחק חוץ בינביאן, שבצפון סין, על גבול צפון קוריאה - מקום שלא הייתי מגיע אליו, סביר להניח, אם לא הכדורגל. עיר שבה רואים את הצד השני של סין. צד עם יותר עניים, בשונה מהאזור שאני חי בו. המצב הכלכלי של העיר לא הכי טוב ואפשר להרגיש את זה בכל מקום, אבל זו עוד חוויה שצברתי להמשך הדרך.

שם גם חוויתי את הפסדי הראשון על אדמת סין. המאמן החליט שאנוח במחצית הראשונה בשביל לשמור עליי. כשנכנסתי לשחק, זה כבר היה מאוחר מדי וחבל, כי פספסנו הזדמנות לעלות עוד כמה מקומות בטבלה.

סיימנו את המשחק הזה וטסנו שוב להבאיי, לגומלין של משחק הגביע. יום לפני המשחק חגגתי יום הולדת 29. שוב הלכנו למסעדה על הים, רק שלא ידעתי שזה לכבוד החגיגה האישית שלי. באמת נתנו לי הרגשה יוצאת דופן. דאגו לעוגה מיוחדת, שירים, אפילו כתר יום הולדת קיבלתי. ובאמת, הרגשתי שמנסים לתת לי את ההרגשה הכי טובה שיש ולשמח אותי.

על העוגה היה המספר 25, ולא 29 כמו מספר השנים שלי. הם החליטו להדגיש דווקא את מספר החולצה שלי וזה היה מיוחד. הם היו נחמדים וריגשו אותי, אבל אשתי כרגיל גנבה להם את ההצגה. לא יודע איך היא הצליחה לשלוח אליי לחדר פרחים, עוגה ומתנה, פלוס ברכה ממנה ומהילדים. אז באמת הרגשתי מיוחד.

העפלנו לחצי גמר הגביע, מה שמסדר עוד שני מפגשי דרבי (תמיד כיף) עבורי ואני כבר מחכה להם. אבל לפני כן יש משחק היום (ראשון) נגד שנגחאי, שם משחקים שמות גדולים כמו הולק והמאמן הוא אריקסון, שהחמיא לי במסיבת העיתונאים יום לפני המשחק. זה כיף לקבל כאלה מחמאות, ממאמנים בסדר גודל הזה. יש לי הרבה מה להוכיח בכל משחק וזה נותן לי דרייב אדיר!

עוד בנושא:

סוון גוראן אריקסון: "ערן זהבי מסוכן, ההתחלה שלו בסין חלומית"
זהבי: "יכולים להפתיע את איטליה וספרד, ההגעה למכבי ת"א - צעד משמעותי בקריירה"
זהבי: "אני לא יקר כמו הולק, אבל זה לא אומר שאין עלי שום לחץ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהבי והעוגה המיוחדת/מערכת וואלה!, צילום מסך
בספונטניות, קמתי בבוקר וחשבתי איך אפשר לעזור לאנשים שאין להם ואיך לנצל את הכוח שלי כדי למשוך אנשים לעשות דברים טובים למען אנשים אחרים. עלה לי רעיון הצמידים והחלטתי ללכת על זה

אני רוצה לדבר על מיזם הצמידים, שכולכם ראיתם בעמוד האינסטגרם שלי. הרבה זמן אני מתכנן סיוע, עזרה, ותמיכה בכל דרך שאני יכול והפעם, בספונטניות, קמתי בבוקר וחשבתי איך אפשר לעזור לאנשים שאין להם ואיך לנצל את הכוח שלי כדי למשוך אנשים לעשות דברים טובים למען אנשים אחרים. עלה לי רעיון הצמידים והחלטתי ללכת על זה.

התקשרתי לרונן קצב, הסוכן שלי ויחד והחלטנו להרים את זה. תוך מספר ימים הכול צבר תאוצה שאפילו אני לא חלמתי עליה. אני מקווה שנוכל לעזור לכמה שיותר אנשים ולגייס כמה שיותר כסף למשפחות. אני מזמין אתכם להצטרף למיזם הזה ובאמת שכל אחד ישתדל בכלל לעזור לאחר, גם אם לא דרך המיזם שלי.

אז כיוון שהרבה אנשים שואלים איפה משיגים את הצמידים - פרטים יהיו בקרוב ואעדכן בכל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הצמידים של ערן זהבי. באדיבות המצולמים
פרויקט הצמידים צובר תאוצה/באדיבות המצולמים
יש לי כבוד גדול לספורטאים שעוסקים בענפים שאולי פחות פופולאריים מכדורגל, אבל את כל חייהם הקדישו למה שהם אוהבים

בעוד פחות משבוע טקס הפתיחה למשחקים האולימפיים בריו ולמרות שאני בקצה השני של העולם, אשתדל לעקוב ולהתעדכן. הסינים כאן מחכים לכך בקוצר רוח, אחרי שאירחו את האולימפיאדה בבייג'ינג ב-2008 ויש להם כמות אדירה של ספורטאים.

שמחתי לשמוע שהמשלחת הישראלית תהיה הגדולה אי פעם ואני מחזיק אצבעות להישגים. בלונדון לפני ארבע שנים לא הבאנו מדליות, אבל היו גמרים בלא מעט ענפים, שזה בהחלט מכובד מאוד. עיניי העולם יהיו נשואות מן הסתם ליוסאין בולט ולמייקל פלפס, אבל אני פטריוט ולא פחות חשוב לי שאחד משלנו יהיה על הפודיום.

יש לי כבוד גדול לספורטאים שעוסקים בענפים שאולי פחות פופולאריים מכדורגל, אבל את כל חייהם הקדישו למה שהם אוהבים. באופן אישי, החיבור שלי היה לכדורגל מגיל צעיר, אבל הרבה כדורגלנים גם נגעו בענפים אחרים בצעירותם. אני יכול להזדהות עם ההתמדה וכוח הרצון של השחיינים, האתלטים והמתעמלים שלנו ומקווה שיביאו הרבה כבוד לעצמם ולמדינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגות יום ההולדת הראשון בסין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולם נרגשים מהמשחקים האולימפיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully