וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לבנו אין מה לפחד מאריאל"

23.10.2002 / 10:54

מכבי ת"א יצאה הבוקר ליוון שם תתמודד מחר מול אלופת אירופה פנתנאייקוס ורכזה אריאל מקדונלד. בלאט: "בנו יודע לשחק ברמה כזאת והוא יעשה עבודה טובה". מקדונלד: "אני מוכן"

מכבי ת"א יצאה הבוקר לאתונה לקראת משחקה מחר מול אלופת אירופה פנתנאייקוס ורכזה אריאל מקדונלד. ניקולה וייצ'יץ' שנפצע ברגלו באימון אתמול, גור שלף שסבל מכאבי גב ויואב ספר ששבר שן, החלימו וכשירים למשחק מחר.

דייויד בלאט, מאמן מכבי, ניתח הבוקר ל"חדשות הספורט" את המצ'-אפ בין שני הרכזים, בנו אודריך ומקדונלד: "בנו מכיר את אריאל גם מהנבחרת, לא צריך להגיד יותר מדי. בנו רק בן אדם 20 אבל אדם מאוד מבוגר באופי שלו. במשחק הוא עושה טעויות של בחור צעיר אך יחד עם זאת יודע להנהיג את הקבוצה בצורה טובה. אין לו מה לפחד מאריאל למרות שהוא אחד הטובים באירופה. בנו יודע לשחק ברמה כזאת והוא יעשה עבודה טובה".

מקדונלד: אני מוכן

גם בקבוצה היוונית קיימת תכונה מיוחדת לקראת המשחק מחר מול מכבי ת"א. מאמן פנאתינייקוס, ז'לימיר אוברדוביץ' התייחס גם הוא למפגש של אריאל מקדונלד עם קבוצתו לשעבר: "מקדונלד שיחק 3 שנים במכבי ת"א וטבעי שירגיש מוזר. דיברתי איתו והוא אמר לי שירגיש ככה רק עד לפתיחה".

"מכבי שינתה את פניה, אבל לא את הסיגנון. הם עדיין לוחצים בהגנה ומנסים לרוץ הרבה למתפרצות. יש להם שני שחקנים טובים בכל עמדה, וכל שחקן יכול לעשות נקודות. זו הסיבה שאנחנו לא צריכים להתמקד במישהו מסויים, אלא במכבי כקבוצה. לנו חשוב לשחק טוב קודם כל בהגנה, ואם זה יקרה לא משנה כמה נקודות נקלע" (ידיעות).

ואי אפשר בלי התייחסות של מקדונלד עצמו להתמודדות מול הצהובים: "לא יהיה קל במשחק הראשון נגד מכבי, אבל אני מוכן. היתה לי שם תקופה גדולה, כשהשיא היה הזכייה בגביע אירופה בפאריז. אבל על המגרש אנסה לשכוח ששיחקתי בקבוצה הזאת. עכשיו אני גאה להיות בפנאתינייקוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully