וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים ההליכים המשפטיים כנגד עצורי 'לה פמיליה'

שלומי גבאי

30.7.2016 / 13:54

העצורים הובאו בשישי בפני סגנית נשיא בית משפט השלום בחיפה, השופטת איילת דגן, שמחליטה כיצד לנהוג לגבי כל אחד לאחר שהסתיימה הארכת המעצר הראשונה שלו. ארבעה כבר שוחררו למעצר בית מלא

צילום מסך

נמשכים ההליכים המשפטיים בפרשת 'לה פמיליה'. החשודים הובאו אתמול (שישי) בזה אחר זה בפני סגנית נשיא בית משפט השלום בחיפה, השופטת איילת דגן, שקבעה לגבי כל אחד האם יש להשאירו במעצר או האם יש לשחררו. עד כה שוחררו כמה מספר חשודים בפרשה למעצר בית מלא, בעוד אחרים קיבלה הארכת מעצר שנייה.

אוהדים מארגון "לה פמיליה" בהארכת מעצר. ספק 500
החשדות מתחילים להתבהר/ספק 500

* אור רוזנברג, סטודנט בן 24 משדרות. חשוד כי בעת שבילה בחוף פולג לפני שנה במשחק כדורגל חופים, השתתף בתגרה בין אוהדים וגרם נזק לרכב במזיד. כן הוא חשוד בביצוע עבירות אלימות וקריאות לגזענות במסגרת חברותו בארגון לה פמיליה. נעצר בגל המעצרים הראשון ומעצרו הוארך ב-48 שעות. ביום חמישי הובא שוב בפני שופט והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים אולם השופטת איילת דגן הורתה על שחרורו למעצר בית מלא בבית הוריו בשדרות, המשטרה הגישה ערר לבית המשפט המחוזי והשופט המחוזית ברכה בר זיו קיבלה את עמדת המשטרה והאריכה את מעצרו בארבעה ימים נוספים. בחקירתו טען כי שהה במקום האירוע אך לא נטל חלק בקטטה וכי הוא כבר שנה לא מגיע למשחקים, בעבר היה חבר בקבוצת אוהדים שנוהלה ברשת הוואצאפ אך לא היה חבר בארגון לה פמיליה.

* ניר פסחוב, בן 28 מאור עקיבא, שוחרר למעצר בית של חמישה ימים. חשוד בתכנון לפגוע באחרים במסגרת פעילותו בארגון 'לה פמיליה'.

* אלי מזרחי, בן 25 מירושלים, שוחרר למעצר בית מלא של חמישה ימים. הוא חשוד בקשירת קשר לפגיעה באחרים ובקריאות גזעניות.

* מעצרו של גדי יחיאלוב, בן 26 מחדרה, הוארך הפעם השנייה - הפעם ב-48 שעות. הוא חשוד בתקיפה בנסיבות מחמירות, בחבלה במזיד לרכב ובקריאות גזעניות.

* מעצרו של אלירן דבשה, בן 22 מלוד, הוארך הפעם השנייה - הפעם בארבעה ימים. הוא חשוד בניסיון הרצח.

* מעצרו של ירין ירושלמי, בן 19 ממעלה אדומים, הוארך הפעם השנייה - הפעם בארבעה ימים. הוא חשוד בניסיון הרצח, באחזקת סכין ועבירות נוספות.

* דיונו של מאור אדרי התקיים לבסוף לפני התכנון, הוא שוחרר למעצר בית של חמישה ימים.

* מעצרו של אביתר יוסף, בן 25 ממושב רווחה, הוארך ב-48 שעות, המשטרה ביקשה עשרה ימים.

* קצין צה"ל שנעצר בפרשה שוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים.

* אליהו בנזנו, בן 23 מירושלים, שוחרר למעצר בית מלא למשך 48 שעות. הוא חשוד בחברות בארגון 'לה פמיליה', ב'שירת קשר לביצוע פשע ובגרימת נזק במזיד לרכב.

* אליאור מלול, בן 26 מקרית גת, החשוד בחבלה במזיד לרכב, תקיפה בנסיבות מחמירות וקריאות גזעניות, שוחרר למעצר בית מלא למשך חמישה ימים בבית הוריו.

* מאור אדרי, בן 28 מאור עקיבא, החשוד בניסיון הרצח של יורי סדלצקי, שוחרר למעצר בית, אך ביצוע ההוראה נדחה ודיון נוסף בעניינו יתקיים במוצאי שבת.

* דימיטרי דוידוב, הן 24 מפרדס חנה, החשוד בתכנון לפגיעה באוהדים שלא יצא לפועל ובהחדרת אמצעי לחימה למגרשים, שוחרר למעצר בית מלא של חמישה ימים.

* ערן בר שלום, בן 26 מרמת גן, ערער כנגד הארכת מעצרו שנקבעה ביום שלישי לארבעה ימים ונדחה. לאחר מכן ישוחרר למעצר בית מלא במשך חמישה ימים. החשדות נגדו צומצמו וכעת עומדים על תגרה במקום ציבורי.

* הוארך מעצרו של אבשלום נפתלי, בן 23 מלוד, החשוד בתקיפת אוהדים ובקריאות גזעניות. הפעם המעצר הוארך בארבעה ימים.

* שלומי מור, בן 27 מירושלים, החשוד בתקיפת אוהדי קבוצה יריבה, שוחרר למעצר בית מלא למשך חמישה ימים בבית הוריו.

* שלמה חי טובול, בן 24 מירושלים, חשוד במספר מקרי אלימות משנת 2008, אירוע אלימות ממרץ האחרון בירושלים וממאי בתל אביב ובאירוע של הדלקת אבוקות בבלגיה שוחחר למעצר בית מלא. בסופו של דבר ההחלטה נדחתה ב-24 שעות אותן יבלה במעצר ודיון נוסף בעניינו יתקיים במוצאי שבת.

* הוארך מעצרו של ניב מנור, בן 21 מקדימה-צורן, החשוד בניסיון הרצח של אוהד הפועל תל אביב יורי סדלצקי וכמו כן בתקיפת אוהדים, חבלה במזיד ברכב, תגרות אלימות והכנסת אבוקות למשגרים. זו הארכת המעצר השנייה שלו, הפעם בארבעה ימים, המשטרה דרשה עשרה.

* אלעד דהרי, בן 27 מהרצליה, שנעצר בחדש לתקיפה בנסיבות מחמירות וקריאות גזעניות, שוחרר למעצר בית מלא בבית הוריו למשך חמישה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • לה פמיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully