וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: הדודג'רס סוגרים על סן פרנסיסקו

29.7.2016 / 8:45

הקבוצה מהמפרץ ממשיכה לדעוך ואחרי עשרה הפסדים ב-12 משחקים, הפער מלוס אנג'לס ב-NL מערב עומד על שלושה משחקים בלבד. יוסטון מתקרבת לריינג'רס, בולטימור עדיין בשליטה

גורדאן בונוזה במדי פסקארה. GettyImages
פידרסן וגרנדאל חוגגים, הדודג'רס בכיוון הנכון/GettyImages

חודשיים בלבד נותרו לסיום העונה הסדירה ב-MLB והאקשן מתגבר עם כל שבוע שעובר, כאשר השבוע גם יגיע הטרייד דדליין, כך שצפויות לנו אי אילו חדשות נוספות מרחבי הליגה בימים הקרובים.

בינתיים, מי שממש לא נראית מוכנה לקראת הישורת האחרונה במרוץ לפלייאוף היא סן פרנסיסקו, שממשיכה בדעיכה שלה והלילה (בין חמישי לשישי), פתחה את הסדרה הביתית מול וושינגטון עם הפסד 4:2. זה היה ההפסד העשירי של הג'איינטס ב-12 המשחקים האחרונים שלהם והדודג'רס, שנחו הלילה אך נמצאים בכושר טוב, כבר נושפים חזק בעורפה של השכנה מצפון ועם מאזן 45:57 הם בפיגור שני משחקים בלבד ב-NL מערב. סן פרנסיסקו, בניסיון להציל את המצב, הביאה בטרייד מסקרן ממינסוטה את האולסטאר אדוארדו נונייז.

עבור וושינגטון, שנהנתה מהופעה מוצלחת של טאנר רורק, הניצחון הזה היה ה-60 העונה והוא הציב אותה במרחק די מבטיח של חמישה משחקים ממיאמי ב-NL מזרח. סגנית האלופה ניו יורק מטס רחוקה שישה וחצי משחקים והמצב שלה לא נראה טוב במיוחד כרגע. ייתכן שגם המטס יעשו איזה טרייד גדול בימים הקרובים ויתחילו בהכנות לעונה הבאה.

מי שחוזרת לעצמה, אחרי חודש קצת פחות מוצלח, היא שיקגו קאבס, שהפכה השבוע לראשונה בליגה שחוצה את רף 60 הניצחונות ואחרי ה-1:3 הביתי הלילה בדרבי מול הווייט סוקס, מובילה על סנט לואיס בשישה וחצי משחקים, כשהיא עם מאזן 40:61. הקאביז לא התרגשו מהחזרה המתוקשרת של כריס סייל מהשעיה אצל הגרביים ורשמו צמד ניצחונות במיני סדרה הביתית, לאחר שבאמצע השבוע הפסידו פעמיים בשני המשחקים שלהם אצל הווייט סוקס.

ב-AL, יוסטון ממשיכה אט אט לסגור על טקסס והפער ביניהן במערב עומד על שלושה משחקים בלבד, כאשר הריינג'רס, שניצחו הלילה 2:3 את האלופה קנזס סיטי, במאזן 44:59 והאסטרוס עם 46:55.

במזרח, בוסטון פישלה ושמטה יתרון באינינג התשיעי בדרך להפסד 2:1 אצל האיינג'לס. אחרי תקופה מצוינת, הרד סוקס שוב נופלים אחורה והם בפיגור שניים וחצי משחקים ממוליכת הבית בולטימור, כאשר גם טורונטו נמצאת חזק בעניינים ורחוקה משחק וחצי מהאוריולס, שהפסידו הלילה 6:2 במינסוטה.

בבית המרכז, הרויאלס, עם מאזן שלילי של 52:49, כבר לא ישובו כנראה לפלייאוף העונה. קליבלנד ממשיכה להוביל למרות שבוע פחות מוצלח ועם מאזן 42:57, היא ביתרון ארבעה וחצי משחקים על דטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully