וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן פיצפטריק חתם לעונה נוספת בניו יורק ג'טס

28.7.2016 / 15:42

אחרי סחבת ארוכה, הקוורטרבק הגיע לסיכום עם הסילונים ויקבל 12 מיליון דולר בשנה הקרובה. לבקשתו, ניק פולס שוחרר מלוס אנג'לס ראמס. ג'ון אלווי הודיע: תפקיד הקוורטרבק בדנבר פתוח לתחרות. מייק זימר האריך חוזה במינסוטה

ריאן פיצפטריק ניו יורק ג'טס. Kathy Willens, AP
עוד עונה בתפוח הגדול. פיצפטריק/AP, Kathy Willens

אחרי סחבת ארוכה, ניו יורק ג'טס וריאן פיצפטריק הגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) לסיכום על חוזה לעונה אחת, בה יקבל הקוורטרבק 12 מיליון דולר. הוא עשוי לקבל שלושה מיליון נוספים בכפוף להישגים.

הסיכום בין הצדדים הושג לאחר שהג'טס הסכימו לשפר את ההצעה שלהם מתשעה ל-12 מיליון ונתנו לפיצפטריק כמה שעות להחליט, לפני שהם "ממשיכים הלאה". לפני כמה חודשים, פיצפטריק דחה את ההצעה של ניו יורק, 24 מיליון דולר לשלוש שנים, כולל 16 מובטחים.

* לוס אנג'לס ראמס שחררה את הקוורטרבק ניק פולס, לבקשתו. הקבוצה שעברה עם סיום העונה החולפת לעיר המלאכים מסנט לואיס, בחרה במקום הראשון בדראפט האחרון את הקוורטרבק ג'ארד גוף ומקווה שהוא יהיה זה שיוציא אותה לדרך חדשה. פולס הגיע לפני העונה שעברה בטרייד גדול מפילדלפיה תמורת סם בראדפורד, אך פתח רק בתשעה משחקים לפני שסופסל לטובת קייס קינום בשל יכולת דלה.

* מינסוטה הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן מייק זימר, שרשם מאזן של 14:18 בשתי עונותיו הראשונות במועדון והגיע לפלייאוף אשתקד.

* ג'ון אלווי הודיע כי שלושת הקוורטרבקים של האלופה דנבר, מארק סאנצ'ז, טרבור סימיאן והרוקי פקסטון לינץ' יקבלו כמות ניסיונות זהה בתחילת מחנה האימונים, כך שהתפקיד של מחליפו של פייטון מאנינג הפורש פתוח לכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully