וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין העצורים בפרשת לה פמיליה: עו"ד ועובד ברשות שדות התעופה

שלומי גבאי

28.7.2016 / 8:30

גל המעצרים הנוסף הביא לדיונים אל תוך הלילה. אחד מהם הודה בהכנסת אבוקות למגרשי כדורגל. אחר נחשד בין היתר בניסיון תקיפה בנסיבות מחמירות. עו"ד מאזור השרון שוחרר למעצר בית

צילום מסך

חקירת אוהדי בית"ר ירושלים שחברים בארגון "לה פמיליה" נכנסה ליומה השלישי מאז גל המעצרים שבוצע בתחילת השבוע. אתמול (רביעי) התבצעו מעצרים נוספים והדיונים בבית המשפט גלשו לשעות הלילה.

בסיכומו של יום, נעצרו אתמול 15 חשודים. ארבעה מהם שוחררו בתנאים מגבילים בתום חקירתם, שניים שוחררו למעצר בית ומעצרם של תשעה נוספים הוארך ב-24 עד 48 שעות. רף החשדות נגד כל ה-15 נמוך יחסית לעומת החשודים שנעצרו בגל הראשון.



עוד בנושא:

גל מעצרים נוסף בפרשת "לה פמיליה": 15 חשודים נוספים נחקרים
סוכן משטרתי סמוי ב"לה פמיליה" הביא למעצר של עשרות חברי הארגון

seperator

18:30: סגנית נשיא בית משפט השלום בחיפה, השופטת איילת דגן הורתה על שחרורו למעצר בית למשך חמישה ימים של יניב חסיד בן 23 מעכו, שנעצר ביום שלישי ומעצרו הוארך עד להיום. השופטת קבעה בהחלטתה כי חקירת המשטרה בעניינו של חסיד לא התקדמה מאז יום שלישי והורתה על שחרורו למעצר בית מלא תוך הפקדת ערבות של 7,000 ש"ח וחתימת ערבויות מתאימות. נציג המשטרה רס"מ שגיב ביטון ביקש מבית משפט עיכוב ביצוע על שחרורו למשך 24 שעות כדי להגיש ערר לבית המשפט המחוזי. סניגורו של חסיד, עו"ד אסף צוברי, התנגד לבקשה. השופטת דגן הורתה על עיכוב שחרורו של חסיד עד למחר בשעה 12, עד אז תגיש המשטרה את הערר ואם לא, תשחרר החשוד מבית המעצר. חסיד חשוד כי במהלך משחק כדורגל שנערך לפני כשנה תקף את אוהדי הקבוצה היריבה באמצעות קרש, גנב את רכושם ונמלט. עוד הוא חשוד כי יחד עם אחרים התכוון לפגוע פיזית באוהדי קבוצה יריבה ובקריאות גזעניות במגרש הכדורגל ומחוצה לו במספר הזדמנויות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14. ברני ארדוב
למצולמים אין קשר לידיעה/ברני ארדוב

15:48: עורכי דינו של חיזגיל יאדדוב, תושב חדרה בן 23 שנעצר בפרשה בחשד כי היה מעורב בניסיון הרצח של יורי סדלצקי ועבירות נוספות במסגרת פעילותו הפלילית בארגון, משכו את הערר שהגישו אמש לבית המשפט המחוזי בחיפה על החלטת בית משפט השלום בעיר להאריך את מעצרו בשבעה ימים. בדיון שנערך, הורתה השופטת רבקה פוקס לחוקרי הימ"ר לבדוק עד ליום שני, אז יתקיים דיון בעניינו, את טענת האליבי שסיפק החשוד לפיה שהה בעת האירוע האלים בעבודתו וכלל לא היה בזירה. בטרם החל הדיון, המליצה השופטת לעורכי הדין למשוך את הערר, אולם רמזה למשטרה כי אם לא יבדקו את טענת האליבי שלו, היא תשקול לשחררו. מדובר במהלך טקטי של עורכי הדין, שסינדלו מעט את המשטרה וקבעו את קצב החקירה.

9:15: יובל אטיאס בן 26 משוהם. חשוד בעבירות במסגרת ארגון פשיעה, קשירת קשר לביצוע פשע וקריאות לגזענות. עובד ברשות שדות התעופה בתפקיד עם סיווג בטחוני גבוה. בביתו נתפס צעיף של לה פמיליה, ברשת הפייסבוק הוא חבר בקבוצת לה פמיליה וברשימת אנשי הקשר שלו במכשיר הנייד נמצאו חמישה חברי הארגון. רף החשדות נגדו נמוך ולכן שוחרר למעצר בית של חמישה ימים בבית הוריו בשוהם תוך הפקדת ערבויות מתאימות, בנוסף נאסר עליו להתקרב ברדיוס של 100 מטר למשחקי בית"ר ירושלים.

9:00: אליה בנזנו בן 23 מירושלים. חשוד בפעילות בארגון פשיעה, קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה במזיד ברכב וקריאות לגזענות. על פי המשטרה, ריסס כתובת גרפיטי על רכב לפני חודשיים באיזור ירושלים. חשוד שבמקרה אחר תקף אוהדי ספורט ויצר קשר עם אחרים כדי לבצע עבירות חמורות. מעצרו הוארך עד מחר.

אולם המעצרים, בית משפט השלום בחיפה, הדיון בנושא לה פמיליה. אדריאן הרבשטיין
פרשה מתמשכת/אדריאן הרבשטיין

8:30: עו"ד מאזור השרון נעצר בחשד לפעילות במסגרת ארגון פשיעה, תקיפה בנסיבות מחמירות וקריאות לגזענות. הוא חשוד כי לפני שנה וארבעה חודשים (מרץ 2015) השתתף בתקיפת אוהד ספורט סמוך לאצטדיון סמי עופר. הוא שוחרר בתנאים הבאים: מעצר בית בבית אחיו עד ליום 1.8, נאסר עליו ליצור קשר עם מי מהמוערבים בתיק, נאסר עליו להתקרב ברדיוס של 100 מטר מכל מקום בו מתקיים משחק של בית"ר ירושלים עד 31.8. הוא שוחרר לאחרהפקדת ערבות בסך 5,000 שקל.

7:56: ערן בר שלום בן 26 מרמת גן, חשוד בפעילות במסגרת ארגון פשיעה, קשירת קשר לביצוע פשע, ניסיון תקיפה בנסיבות מחמירות וקריאות לגזענות. ניסיון התקיפה אירע לפני חודש ובידי המשטרה סרטון המתעד את המתרחש. בר שלום נעצר ונחקר באותה עת באותו עניין ושוחרר למעצר בית, כעת גובשו נגדו ראיות נוספות שהביאו למעצרו מחדש. בחקירתו טען החשוד כי יש לו היכרות שטחית עם עד המדינה והכחיש את המיוחס לו, מעצרו הוארך עד מחר.

7:50: דימטרי דוידוב בן 24 מפרדס חנה, חשוד בפעילות במסגרת ארגון פשיעה, קשירת קשר לביצוע פשע , הכנסת חפץ אסור למקום בו מתקיים אירוע ספורט, ייבוא אמל"ח וקריאות לגזענות. העבירות המיוחסות לו בוצעו על פי החשד בתקופה האחרונה: נהג להחדיר אבוקות לאיצטדיונים. בחקירתו הודה בעניין האבוקות . מעצרו הוארך עד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully