וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שוינפלד מתלבט, דגני סיכם עקרונית, תייבי מועמד

החלוץ לא החליט אם לחתום על חוזה חדש, דגני לא מוכן כרגע לוותר על שכרו במכבי חיפה, חלוץ ריימס על הכוונת. האדומים סיימו את המחנה עם 1:3 על גורניק זאבז'ה, אלטמן כבש צמד

אבי כהן

בזמן שעתידה הכלכלי של הפועל תל אביב לא ברור, המועדון עדיין נמצא במשא ומתן עם כמה וכמה שחקנים. החלוץ הקונגלוזי תייבי ביפומה (24, בעונה שעברה בריימס ובעבר עם תומר חמד באלמריה) הוא אחד המועמדים, אך כרגע עלותו גבוהה מאוד. כמו כן, גם צירופו של אוראל דגני נמצא על הפרק, כשהוא לא מוכן כרגע לוותר על השכר המגיע לו ממכבי חיפה והדבר מעכב את העסקה. דגני עצמו סיכם עקרונית את תנאיו, אך לא ברור כרגע אם זה ייצא אל הפועל.

החלוץ ארון שוינפלד עדיין לא חתם על חוזהו המשודרג ובהפועל תל אביב סבורים כי השחקן מתלבט אם לחתום או להמתין להתפתחויות בנוגע למעבר למכבי תל אביב או לקבוצה באירופה.

עונש ההרחקה של רוסלן רוטאן קוצר היום על ידי ההתאחדות האוקראינית והוא יוכל לחזור לפעילות באמצע אוגוסט, מה שעשוי לסלול את דרכו להפועל תל אביב. רוטאן נענש בהרחקה לחצי שנה אחרי שתקף שופט והוא מנהל מגעים עם האדומים מזה כמה שבועות.

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מוכן לעונה. אלטמן/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הפועל תל אביב רשמה הערב את ניצחונה השלישי משלושה משחקים במחנה האימון בפולין, אחרי שגברה על גורניק זאבז'ה מליגת המשנה 1:3. האדומים גברו בימים האחרונים 1:4 על המחליפים ושחקני הנוער של פוגון שצ'צ'ין ו-0:2 על אנורתוזיס פמגוסטה.

עומרי אלטמן שכבש צמד ב-0:2 על אנורתוזיס, שוב מצא את הרשת פעמיים (9 ו-37) והעלה את האדומים ל-0:2. הפולנים צימקו בפנדל לפני הירדה למחצית, אבל בדקה ה-48 ליביו אנטל בישל לקלאודיו בומבה שקבע 1:3.

הפועל תל אביב פתחה בהרכב הבא: צליל חתוכה, עופר ורטה, מרקו סימיץ', אדי גוטליב, שמואל שיימן, ניקולאס גורובסוב, נמניה ניקוליץ', עומרי אלטמן, חן עזרא, שגיב יחזקאל, ארון שוינפלד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב חן עזרא. הפועל תל אביב, אתר רשמי
שחקן הפועל תל אביב חן עזרא/אתר רשמי, הפועל תל אביב
שחקן הפועל תל אביב שגיב יחזקאל. הפועל תל אביב, אתר רשמי
שחקן הפועל תל אביב שגיב יחזקאל/אתר רשמי, הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully