וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו מכוון לסין, החלו נסיונות להעבירו בתחילת 2017

26.7.2016 / 18:21

בצל ההתבטאות של יעקב בוזגלו, לוואלה! ספורט נודע שגורמים שמעורבים בכדורגל הסיני התלהבו מהאפשרות להנחית את קשר הפועל באר שבע בליגה המקומית. הניסיונות לשדך לו קבוצה בסין כבר החלו

באדיבות ערוץ 20

האם סערת מאור בוזגלו נובעת מהרצון של הקשר לקבל חוזה בליגה הסינית בחודש ינואר הקרוב? לוואלה! ספורט נודע שבשבועות האחרונים החלו גישושים בין גורמים וסוכנים המעורבים בליגה הסינית ,לגורמים בסביבת בוזגלו - שמטרתם להנחית את קשר הפועל באר שבע בסין בתחילת העונה הבאה, כלומר בינואר 2017.

הסיפור החל לפני כמה שבועות וצבר תאוצה לאחר המשחק מול שריף טירספול, אז בוזגלו נכנס כמחליף רק בתוספת הזמן - דבר שגרם לזעם גדול אצלו ואצל משפחתו. לוואלה! ספורט נודע שגורמים בכדורגל הסיני התלהבו מאוד מהאפשרות לשדך את קשר באר שבע לאחת מהקבוצות בליגה, כשכמובן שההצלחה הגדולה של ערן זהבי עוזרת. חלון ההעברות בליגה הסינית כבר נסגר, אבל השיחות מדברות על מעבר לקראת העונה החדשה, בתחילת 2017.

אתמול אביו של הקשר, יעקב בוזגלו, הודיע שבנו יעזוב את הקבוצה לאחר המשחק מול אולימפיאקוס. במשפחתו של השחקן מתכוונים להיפגש עם ראשי המועדון ולבקש תג מחיר לשחרורו. ההערכות דיברו על מעבר שלו למכבי תל אביב או מכבי חיפה, אלא שכעת מסתבר שייתכן מאוד שהמהלך נועד כדי לאפשר מעבר לסין.

יעקב בוזגלו סירב להתייחס לידיעה.


עוד בנושא:

לאוהדי הפועל באר שבע נמאס מ"המופע של משפחת בוזגלו"
יעקב בוזגלו פנה לגורם במכבי חיפה: "מאור לא יישאר בבאר שבע"

שחקני הפועל באר שבע מאור בוזגלו, מיגל ויטור. ברני ארדוב
רוצה למזרח הרחוק. בוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully