וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בדשא הזה שהופך אותו לאחד היקרים בעולם?

26.7.2016 / 13:38

המיליארדים של קטאר כבר בפנים והרזומה שלו כולל מקום קבוע ברשימת המרוצים היפים בעולם. למה כולם רוצים להגיע לפסטיבל גודווד?

פסטיבל גודווד. GettyImages
פסטיבל גודווד. לא לחינם בחרה קטאר להשקיע כספים רבים בענף/GettyImages

"גודווד? מדובר במסלול הכי ציורי בעולם, ללא הספק היפה ביותר שבו רכבתי", אמר פעם הג'וקי פרנק דטורי.

כוכב ענף מרוצי הסוסים, פרנק דטורי, כנראה יודע דבר או שניים על המסלולים השונים ברחבי העולם לאחר שבגיל 45 רכב באלפי מרוצים לאורך הקריירה. והוא לא לבד. רבים מכנים את המסלול בגודווד כ"יפה בעולם", כנראה בשל הנופים הירוקים הנשקפים מעבר למסלול.

לא לחינם בחרה קטאר להשקיע כספים רבים בענף, דווקא במרוץ אשר נערך במסלול בגודווד, אשר לזכה לשם "פסטיבל קטאר גודווד" (מאז שנת 2015). הפסטיבל, אשר נערך בצ'יצ'סטר, מתקיים במשך חמישה ימים צבעוניים ומלאי אדרנלין המלווים בהימורים רבים, צעקות של שמחה ועצב והמון אלכוהול.

ראשיתו של הפסטיבל עוד ב-1840, הרבה לפני קיומה של קטאר. מאז, הוא נחשב לאחד הפסטיבל החשובים בבריטניה, אף על פי שבניגוד לאחרים קוד הלבוש למבקרים אינו קפדני במיוחד. מסביב, כמו בכל פסטיבל סוסים טיפוסי, תוכלו למצוא דוכני מזון רבים, ברים המוזגים כמויות עצומות של אלכוהול, מוסיקה חיה והמון מבקרים מחויכים ואדמדמים.

פסטיבל גודווד. GettyImages
הכניסה למסלול המרוצים. המנצח ישלשל לכיסו 312,100 ליש"ט/GettyImages

המרוץ המרכזי בפסטיבל הינו כמובן "גביע גודווד" (התקיים לראשונה ב-1808) באורך 3.2 ק"מ, המיועד לסוסים בני שלוש ומעלה. השנה, הסוס הפייבוריט לניצחון הוא "ביג אוראנג'", כשמיד אחריו דולקים "פאלאסטור" ו"קווסט פור מור". המנצח ישלשל לכיסו 312,100 ליש"ט, ויזכה באחד מהתארים החשובים של עונת המרוצים השטוחים.

מרוצים חשובים נוספים אשר נערכים במהלך הפסטיבל הם ה"לנוקס סטייקס", אשר נערך ביומו הראשון ומחלק פרסים בשווי 300,000 ליש"ט, "סוסקס סטייקס" אשר נערך ביומו השני, ומחלק פרסים גבוהים בהרבה, בשווי מיליון ליש"ט, "הליידיס דיי" מתקיים ביומו השלישי של הפסטיבל כשביום הרביעי נערך "קינג ג'ורג' סטייקס" ואילו בחמישי "קטאר סטיוארדס קאפ", ובו 20 ספרינטרים ינסו לחצות את קו הסיום ראשונים.

בואו להרוויח ממרוצי סוסים

מור מרקוס בשיתוף רייסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully