וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NFL הודיעה: פייטון מאנינג לא נטל חומרים אסורים

25.7.2016 / 18:25

חקירת הליגה, שהחלה לאחר הדיווח שפורסם ב"אל ג'זירה" והאשים את מאנינג בשימוש בהורמון גדילה אסור, הסתיימה ללא תוצאות: "מאנינג ואשתו שיתפו פעולה בצורה מלאה", נמסר. גרג ג'נינגס הודיע על פרישה באמצעות סרטון ביוטיוב

פייטון מאנינג מודיע על פרישה. GettyImages
שיתף פעולה עם החקירה. מאנינג/GettyImages

אחרי חקירה שארכה כשבעה חודשים, הודיעה הערב (שני) ליגת ה-NFL כי פייטון מאנינג, הקוורטרבק האגדי שפרש עם סיום העונה החולפת והזכייה באליפות במדי דנבר, לא השתמש ב-HGH, הורמון גדילה האסור לשימוש במסגרת חוקי הליגה או בכל סם משפר ביצועים לא חוקי אחר.

על פי ההודעה הרשמית של הליגה, מאנינג ואשתו אשלי שיתפו פעולה באופן מלא עם החקירה. החשד היה כי התרופות נשלחו לאשלי מאנינג, אך שימשו למעשה את בעלה, אולם חשד זה לא העלה שום תוצאות ממשיות והחקירה ננעלה.

בחודש דצמבר האחרון פורסם דיווח ברשת "אל ג'זירה", אשר במסגרתו נטען כי מאנינג, כמו גם כוכבי ספורט אמריקאים אחרים, קיבל לביתו משלוח של הורמוני גדילה משפרי ביצועים מבית מרקחת באוזר אינדיאנה, בשעה שהתאושש משורת ניתוחים בצוואר אותם עבר ב-2011 במהלך הפגרה. הטענות הללו הובילו לחקירה שכאמור הסתיימה כעת.

* התופס הוותיק גרג ג'נינגס הודיע, באמצעות סרטון קצר ששחרר ליוטיוב, על פרישה מהליגה לאחר עשר עונות. ג'נינגס, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-33, שיחק לאורך שבע עונותיו הראשונות בליגה בגרין ביי, עמה אף זכה באליפות ב-2006/07. לאחר מכן הוא המשיך לשנתיים אצל היריבה הגדולה מינסוטה ואת הקריירה סיים עם עונה חלשה במדי מיאמי אשתקד. בסך הכול, הוא רשם 571 תפיסות ל-8,291 יארד ו-64 טאצ'דאונים לאורך הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully