וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרט לבית"ר ירושלים, הבקרה טרם אישרה את תקציבי קבוצות ליגת העל והלאומית

25.7.2016 / 13:10

חמישה ימים לפני יריית הפתיחה של העונה, ורוב הקבוצות לא יוכלו לשתף את שחקני הרכש הישראלים, הזרים צפויים להירשם כנבחנים ולשחק. אורליצקי: "חלק מהקבוצות יקבלו אישור, חלק לא"

נועם מושקוביץ

בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגה מנסים לשווק את גביע הטוטו כמפעל חשוב ויוקרתי עבור הכדורגל הישראלי, אלא שבפועל נדמה כי לקראת המחזור הראשון בעונת 2016/17, שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, המשחקים יקבלו גוון אחר כאשר מרבית הקבוצות בשתי הליגות הבכירות ישחקו ללא שחקני הרכש הישראלים שלהן ואף אחת מהן לא תארח במגרש הביתי, מהלך שעשוי להוביל למיעוט אוהדים ביציעים.

לוואלה! ספורט נודע כי פרט לבית"ר ירושלים, בבקרה התקציבית עדיין לא אישרו אף תקציב של הקבוצות מליגת העל והליגה הלאומית, חרף העובדה כי הקבוצות הגישו את הדוחות והתקציבים. בבקרה היו אמורים לאשר השבוע חלק מהתקציבים, אך ההערכה של גורמים בכירים היא כי הקבוצות בליגת העל והלאומית לא יקבלו את האישור לשתף את שחקני הרכש.

עוד בנושא:
יעקב בוזגלו פנה לגורם במכבי חיפה: "מאור לא יישאר בבאר שבע"
מכבי נתניה דורשת מיידית מהפועל תל אביב 300 אלף שקל
נשיא פאוק סלוניקי לבית"ר ירושלים: "מאמין שסאבו ישתכנע ויגיע בקרוב"

קשר מכבי תל אביב יוסי בניון. ברני ארדוב
ייעדר ממחזור הפתיחה? יוסי בניון/ברני ארדוב

התקנון במפעל מאפשר לקבוצות לשתף זרים באופן חופשי כאשר ניתן להגדיר אותם כנבחנים גם אם הם מחזיקים בחוזה חתום, אך ישראלים ששיחקו בעונה הקודמת בקבוצה אחת אינם יכולים לשחק בקבוצה אחרת עד שהתקציב לא יעבור בבקרה. לדוגמה, אם בני סכנין לא תקבל אישור עד יום חמישי בערב, היא לא תוכל לשתף אף שחקן חדש.

יושב ראש הבקרה, עופר אורלציקי, אישר: "אנחנו צריכים לשבת עם רואי החשבון של הקבוצות, לעבור על הדוחות ולאשר אותם. חלק מהקבוצות יקבלו את האישור השבוע, אך אני מאמין שחלק גם לא והן לא יקבלו את האפשרות לשתף שחקנים ישראלים חדשים". חשוב לציין כי גביע הטוטו הוקדם השנה מחודש אוגוסט ליולי כאשר גם אם הקבוצות תקבלנה את האישור המיוחל, הן תצטרכנה להעביר את חוזיהם של שחקני הרכש והן עשויות שלא להספיק לעשות זאת בזמן, דבר שלא יאפשר את שיתופם של השחקנים החדשים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יושב ראש בקרת התקציבים עופר אורליצקי. קובי אליהו
צריכים לעבור על הדוחות. עופר אורליצקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully