וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ניב אנטמן במשא ומתן מתקדם עם הפועל ראשון לציון

24.7.2016 / 13:15

השוער, שעזב בעקבות הגעת פיט פלטהאוזן, עשוי לחבור לקבוצה מהלאומית. התקדמות במו"מ עם הישאם כיוואן, שיחתום לעונה נוספת. במועדון אישרו: סזאר ובהייה יחתמו בימים הקרובים

ניב אנטמן שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך ללאומית. אנטמן/אדריאן הרבשטיין

שוער הפועל חיפה, ניב אנטמן, נמצא בדרך להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. אנטמן, שעזב בעקבות הגעת השוער ההולנדי פיט פלטהאוזן, נמצא במשא ומתן עם המועדון ועשוי לחתום בימים הקרובים. כזכור, אלי כהן צירף את רובי לבקוביץ' כשוער שני והחליט להחתים שוער זר, מה שהוביל את אנטמן להחלטה לעזוב.

כזכור, אתמול פרסמנו כי במועדון החליט להחתים את שני הברזילאים הנבחנים, ז'וליו סזאר ואדילסון בהייה. השניים סיכמו את רוב התנאים הכספיים שלהן ואמורים לחתום על חוזה רשמי לאחר הנחיתה בארץ. במועדון אישרו כי השניים, אותם מייצג איתן מזרחי, צפויים לחתום בימים הקרובים. התקדמות מסוימת במשא ומתן נרשמה בגזרת הישאם כיוואן. אחרי שניב סרדל האריך את חוזהו בעונה נוספת, גם הקשר מתקרב לסיכום בקבוצה וצפוי להישאר עונה נוספת. במועדון מרוצים מהיכולת שמגלה זרקו קוראץ' במחנה. ההצטרפות הצפויה של סזאר ובהייה תשלים את מכסת הזרים.

חיפה קיימה אתמול את משחק האימון השלישי שלה במחנה מול ברשיה, שהסתיים בתוצאה 3:3 (עידן גולן, מהראן לאלה וזרקו קוראץ'). קודם לכן היא הפסידה 1:0 להפתעת הליגה האיטלקית ססואולו ונכנעה 2:1 לבולוניה (שער של אדילסון בהייה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully