וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית זהב לנבחרת ההתעמלות האמנותית בתרגיל הסרטים בבאקו

24.7.2016 / 14:33

יממה אחרי שגרפו את מדליית הכסף בקרב רב, הבנות רשמו הישג יוצא מן הכלל וזכו במקום הראשון בתחרות מסבב גביע העולם. נטע ריבקין זכתה במדליית ארד בתרגיל הכדור. אופיר פינס: "מרגש עד דמעות"

ימממה לאחר שנבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל זכתה במדליית הכסף בקרב רב בתחרות מסבב גביע העולם הנערכת בבאקו בימים אלה, רשמו היום (ראשון) הבנות הישג יוצא מן הכלל נוסף וקטפו את מדליית הזהב בתרגיל הסרטים. הן הציגו יכולת מצוינת וזכו בציון 18.500 כשהן מקדימות את רוסיה (18.350) ואת ספרד (18.250). בנוסף, הנבחרת סיימה במקום הרביעי את התרגיל המשולב, עם 18.250 נקודות.

נבחרת ישראל התעמלות אמנותית, אחרי הזכייה במדליית הזהב בתחרות בבאקו. הפייסבוק הוועד האולימפי, אתר רשמי
מדליה נוספת. נבחרת המתעמלות/אתר רשמי, הפייסבוק הוועד האולימפי

קודם לכן הצליחה גם נטע ריבקין, עוד אחת מהתקוות האולימפיות של ישראל, להתייצב על הפודיום ולגרוף את מדליית הארד בתרגיל הכדור.

ריבקין, שהעפילה לגמר גם במכשיר הסרט, גמר שייערך בהמשך היום, סיימה את תרגיל הכדור שלה בגמר עם ציון של 18.500, שהספיק למקום השלישי. במקום הראשון זכתה מרגריטה ממון, עם ציון 19.400 ומדליית הכסף הלכה אלכסנדרה סולדטובה, עם ציון של 19.000.

יושב ראש האיגוד אופיר פינס: "ההישגים של נטע ושל הנבחרת מרגשים עד דמעות. המציאות עולה על כול דימיון כול הכבוד למתעמלות ולמאמנות על ההישג המזהיר".

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית ישראלית. Dennis Grombkowski, GettyImages
מוכנה לריו. ריבקין/GettyImages, Dennis Grombkowski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully