וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מכבי תל אביב הורתה למתן חוזז לחזור לאימונים

24.7.2016 / 11:30

החלוץ כבר סיכם את תנאיו אצל המלאבסים ונמצא עם הקבוצה במחנה באוסטריה, אך ישוב לישראל ויצטרף לאימוני הצהובים, עקב מחלוקת בין המועדונים. נג'וקו יצטרף לקבוצה עם הנחיתה בארץ

יוסי ציפקיס

החלוץ מתן חוזז, שסיכם במכבי פתח תקוה, יחזור בימים הקרובים למכבי תל אביב. הסיבה: הצהובים הורו לחלוץ לשוב ארצה, כיוון שהפרטים האחרונים מול הקבוצה מאם המושבות לא נסגרו. חוזז יחזור לאימוני מכבי תל אביב וישוב למכבי פתח תקוה רק אם הצדדים יגיעו להסכמות. פתח תקוה נמצאת בימים אלו במחנה האימונים באוסטריה והצהובים אפשרו לשחקן לשוב אליהם רק לאחר חזרת המלאבסים לארץ, באמצע השבוע הנוכחי.

מתן חוזז שחקן הנוער של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד לא עובר לפתח תקוה. חוזז/אתר רשמי, מכבי תל אביב

החלוץ ג'ייקוב נג'וקו נמצא בישראל וממתין לחזרת הקבוצה לארץ. הוא יצטרף לאימון הראשון של פתח תקוה בישראל, אליו עשוי להגיע נבחן נוסף מניגריה. נג'וקו צפוי לקחת חלק כבר במשחק הראשון של הקבוצה בגביע הטוטו, מול מכבי תל אביב. גם הקשר גל לוי שנרכש על ידי המועדון מהפועל ראשון לציון הצטרף רשמית.

אתמול (שבת) סיימה הקבוצה בתיקו 0:0 מול לוקומוטיב טביליסי הגיאורגית. הקבוצה הגיעה למספר מצבים ובמועדון מרוצים מהיכולת שגילו השחקנים. קובי רפואה ועומר גולן עושים מאמצים לאתר בלם וחלוץ זרים ובכך תשלים את מכסת הזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully