וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזיקייל אליוט מואשם בתקיפה, ליביון בל יושעה לארבעה משחקים?

23.7.2016 / 8:00

הרוקי של דאלאס מואשם על ידי בת הזוג לשעבר כי הכה אותה, המשטרה לא עצרה אותו. הרץ האחורי של פיטסבורג פספס בדיקת סמים ועלול לשלם ביוקר. המאמן דניס גרין מת בגיל 67

ליביון בל פיטסבורג סטילרס. Gene J. Puskar, AP
יפסיד את הרבע הראשון של העונה? בל/AP, Gene J. Puskar

אזיקייל אליוט, הרוקי המבטיח של דאלאס קאובויס, עוד לא רשם הופעה אחת ב-NFL, אבל כבר הספיק להסתבך. אליוט מואשם בתקיפתה של בת הזוג שלו לשעבר, בעוד הוא מכחיש את ההאשמות הללו.

על פי משטרת קולומבוס, אוהיו, האישה טוענת כי הרץ האחורי הכה אותה מספר פעמים במהלך השבוע החולף, בעוד אליוט עצמו הגיב כי הוא אכן מכיר את המאשימה, אך מעולם לא התגורר עמה, בניגוד לטענותיה ומעולם לא הרים עליה יד. הוא לא נעצר ולא הואשם רשמית על ידי המשטרה. ארבעה עדים אמרו למשטרה שהם לא ראו שום תקיפה במהלך עימות בחניון בין אליוט למאשימה, בו היא טוענת כי הוכתה בזרוע ימין שלה.

* ליביון בל, הרץ האחורי המצוין של פיטסבורג, עלול לספוג עונש השעייה מארבעה משחקים בשל העובדה שפספס בדיקת סמים, מה שנחשב לעבירה על חוקי הליגה. בל הושעה משני המשחקים הראשונים של העונה החולפת לאחר שנעצר בחשד להחזקת מריחואנה ונהיגה תחת השפעת חומרים אסורים. בינתיים, שחקן קו ההגנה של אינדיאנפוליס, ארתור ג'ונס, הושעה לארבעה משחקים בשל שימוש בחומרים אסורים.

* דניס גרין, שאימן במשך 13 שנים ב-NFL את מינסוטה ואריזונה, מת הלילה מהתקף לב, בגיל 67. עם הווייקינגס, גרין הגיע שמונה פעמים לפלייאוף בעשר שנים, כולל פעמיים לגמר ה-NFC, ב-1998 וב-2000. הוא הוביל את הווייקינגס ב-98' למאזן אדיר של 1:15, תוך שהוא מעמיד את אחת הקבוצות המהנות בתולדות הליגה ומפסיד לאטלנטה בקרב על הסופרבול בשל אותה החמצת בעיטה זכורה של גארי אנדרסון. הוא מדורג שני בכמות המשחקים שאימן בקבוצה, כמו גם בניצחונות ובאחוז הניצחונות. בין 2004 ל-2006, הוביל את הקרדינלס ובסך הכול, סיים את הקריירה במאזן 94:113 ואת הפלייאוף במאזן 8:4. הוא היה המאמן השחור השני בעידן המודרני ב-NFL.

  • עוד באותו נושא:
  • ליביון בל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully