וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הבלם היהודי-אמריקאי ג'ייסון גורסקי יגיע להיבחן

גורסקי בן ה-26 שיחק בעונה שעברה בליגת המשנה במלטה ובעבר שיחק בליגה השלישית בפולין. ינסה להרשים את אלי גוטמן ולקבל הצעה לחוזה. אביחי ידין יצטרף למחנה האימון בפולין

מגד גוזני

הפועל תל אביב ממשיכה את הכנותיה לעונת 2016/17 במחנה האימונים בפולין, אליו יצטרף הבלם היהודי-אמריקאי ג'ייסון גורסקי. השחקן בן ה-26, שמחזיק באזרחות פולנית בנוסף לזו האמריקאית, ינסה להרשים את אלי גוטמן ויוכל לחתום בשורות האדומים כישראלי.

גורסקי, בלם שיכול לשחק גם כקשר אחורי, סיים את חוזהו בקבוצת פייטה הוטספרס מהליגה השנייה במלטה ולפני כן השתייך לוויסלה פולאבי, עמה שיחק בליגה השלישית בפולין. הוא גם שיחק תקופה קצרה בקבוצת לין מהליגה השלישית בנורבגיה. בעבר שיחק גם בליגת הקולג'ים עם אוניברסיטת פנסילבניה. אגב, האח הצעיר האנטר עשה גם הוא את המעבר מארה"ב לפולין בשנה האחרונה ומשחק כיום בקבוצת מיידז לגניצה מהליגה השנייה.

אתמול קיימו האדומים משחק הכנה ראשון במסגרת המחנה וניצחו 1:4 את ההרכב המשני של פוגון שצ'צ'ין מהליגה המקומית הראשונה. המשחק הבא של הפועל תל אביב יהיה ביום ראשון (18:30) מול אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. אביחי ידין יצטרף למחנה האימונים במהלך סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully