וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "מניח שיגיעו לפחות עוד ארבעה שחקנים שישנו את פני הקבוצה"

21.7.2016 / 22:09

קשר מכבי תל אביב היה מרוצה מה-1:2 על קאיראט: "אנחנו בשלבי בנייה". ארבלדזה: "ניצחון שמראה על אופי טוב, היתה לנו הרבה עייפות ולחץ". וגם: הכירו את היריבה הבאה, פנדורי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

זה הלך קשה מאוד, אך מכבי תל אביב הצליחה להעפיל הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, לאחר שניצחה בנתניה 1:2 את קאיראט (2:3 בסיכום המשחקים). טל בן חיים כבש ראשון כבר בדקה החמישית, ז'ראר גוהו השווה (64), אך המילה האחרונה היתה שייכת לגל אלברמן, שבעט מצוין מהאוויר והכריע את ההתמודדות בדקה ה-86. בשלב הבא תפגוש סגנית האלופה הישראלית את פנדורי הרומנית.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את קאיראט 1:2
בית"ר ירושלים עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית
מוקדמות הליגה האירופית: מכבי חיפה הודחה כבר בסיבוב השני

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
יש עוד עבודה. ארבלדזה/ברני ארדוב

"היה קשה, איבדנו כדורים קלים במחצית השנייה", אמר שוטה ארבלדזה בסיום. "במשחק כולו בקושי אפשרנו להם להגיע להזדמנויות. לרוע המזל ספגנו שער שלא היינו צריכים לספוג, ממצב חופשי, והצלחנו לחזור, שזה מראה על אופי טוב. אנחנו לא מוותרים. זה היה משחק חשוב מאוד, כי רק התחלנו את העונה לפני כמה שבועות. כמובן שהיו חלקים במשחק מהם לא הייתי מרוצה, היתה עייפות, לחץ, לפעמים צריך לשחק פשוט. פנדורי? אני לא יודע עליהם הרבה, אבל יודע שאפשר לנצח אותם".

גל אלברמן, שכבש את שער הניצחון, הוסיף: "לא זוכר את השער האחרון שלי. אני לא רוצה לדבר על עצמי. היה חשוב לנו לעבור שלב, אנחנו רוצים להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית, ואנחנו שמחים שניצחנו יריבה שנמצאת בכושר הרבה יותר טוב מאיתנו. אנחנו בשלבי בנייה, כל שבוע אנחנו מחתימים שחקן חדש ואני מניח שיגיעו לפחות עוד ארבעה שחקנים חדשים שיכולים לשנות את פני הקבוצה. עד עכשיו אנחנו מרוצים מהמשימות שלנו. זהבי? אנחנו גאים ומאושרים שהוא מצליח וממשיכים לראות את היכולות שלו. הוא השאיר פה חלל גדול ומקווים שנצליח למלא את הנישה שלו".

מאמן קאיראט קאחבר צ'קדאדזה אמר בסיום: "ידעתי שההגרלה תהיה קשה, אבל הקבוצות היו די זהות ברמה. חטפנו בפתיחה, עשינו שינוי והצלחנו להשוות, אבל בסוף ספגנו. למרות עומס המשחקים שלנו, היה משחק טוב ואני גאה בשחקנים. קשה לספוג בדקות הסיום, גם במשחק הראשון זה קרה לנו. השער של מכבי במשחק הראשון הוא זה שהכריע את המפגש. למכבי היה יותר מזל היום ולכן היא ניצחה. שוטה ואני חברים טובים, היריבות נשארת במגרש ורצינו לנצח אחד את השני היום, אבל לא מעבר לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן חוגג. ברני ארדוב
מרוצה מאוד. אלברמן/ברני ארדוב

הכירו את פנדורי

האצטדיון: סטדיום מונסיפאל בטארגו ג'יו המכיל 20,054 אלף מקומות ישיבה. האצטדיון, שהוקם ב1963, עבר שיפוץ מאסיבי ב-2009 והוגדל לכמות המושבים הנוכחית.

בליגה: הקבוצה נחשבת לאחת מהכוחות העולים של הכדורגל הרומני בשנים האחרונות. פנדורי היא חברה בקבוצת הצמרת ברומניה ובעונה הקודמת היא סיימה במקום השלישי, מרחק ארבע נקודות מאסטרה ג'ורג'יו האלופה.

באירופה: ההיסטוריה של הקבוצה במפעלים האירופים לא מרשימה. פנדורי הופיעה רק פעם אחת בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2013/14 כאשר ניצחונה הגדול ביותר באירופה היה 0:4 לבאדיה טאלין באותה העונה. פנדורי מדורגת רק שתי נקודות מעל עירוני קריית שמונה עם 214 בדירוג האירופי לעומת 216 של הקבוצה של איזי שירצקי. באותה עונה הצליחו הרומנים להדיח את הפועל תל אביב של רן בן שמעון עם 2:3 בסיכום שני המשחקים כאשר אריק, הקשר הברזילאי הנהדר של הרומנים, ניצח על החגיגה.

המאמן: פיטרה גיוארגש. חלוץ העבר בן ה-51 נחשב לאחד המאמנים הוותיקים ברומניה והוא הגיע לפנדורי אחרי תקופה בפולי טימישוארה.

הכוכב: אדריאן יואן הורה. החלוץ הרומני בן ה-27 הגיעה לקבוצה בעונה הקודמת ופרח עם 19 שערים ב-35 הופעות. להורה יש רק שתי הופעות בנבחרת רומניה והוא כמעט ונכנס לסגל הנבחרת ליורו האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully