וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ביטלה את משחק האימון במחנה מול אורנבורג

21.7.2016 / 7:36

ברגע האחרון: הקבוצה הודיעה לרוסים כי המשחק מבוטל והיא תעניק חופש לשחקנים ותשחק ביום שבת מול לוקומוטיב טביליסי הגאורגית. גל לוי ודני עמוס יצטרפו. נג'וקו אמור לחתום בקרוב

יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה ביטלה הלילה (בין רביעי לחמישי) את משחק האימון שהיה אמור להיערך היום מול העולה החדשה לליגה הרוסית הבכירה, אורנבורג. המשחק היה אמור להיערך אחר הצהריים. במועדון הודיעו על ביטול המשחק לקבוצה הרוסית וינסו לערוך משחק אימון אחר ביום שני. המשחק בשבת מול לוקומוטיב טביליסי אמור להיערך כרגיל. "זה לא התאים ללו"ז שלנו", הסבירו אמש בפתח תקוה, שם החליטו להעניק לשחקנים יום חופשי במרכז לאחר אימון הבוקר. אתמול ערכה הקבוצה שני אימונים בקצב גבוה ונראה כי אחת הסיבות לביטול המשחק היא הרצון שלא ליצור עומס.

אתמול רכשה הקבוצה את כרטיסו של הקשר גל לוי מראשון לציון. גם השוער דני עמוס הצטרף והוא ייאבק על חולצת ההרכב עם צחי גיגי. במועדון עדיין בונים על גיגי כשוער ראשון, אך העובדה שנפצע וייעדר כחודשיים הקשתה על המועדון להתחיל את העונה ללא שוער מנוסה. יוסי גינזבורג יהיה השוער השלישי. עומר בר, שהגיע מטוברוק, יהיה שוער הנוער.

הבלם הליטאי של הפועל חיפה, טאדאס קיאנסקאס, הוצע לקבוצה ובמועדון בדקו לאחרונה את האפשרות לצרפו, אך נאמר להם כי השחקן חתם בצ'כיה. החלוץ הניגרי ג'ייקוב נג'וקו אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים ויהיה הזר הרביעי של הקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייאבק על המקום בשער. עמוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully