וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "אם נשחק את המשחק שלנו, נראה כמה אנחנו חזקים"

מאמן מכבי תל אביב התייחס למשחק הגומלין (ה', 19:50, ספורט 1) מול קאיראט אלמטי. אורלנדו סה צפוי לפתוח בהרכב, אלי דסה חזר לאימונים מלאים ולא ברור אם יפתח על חשבונו של דור פרץ

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תנסה להעפיל מחר (חמישי, 19:50) לסיבוב המוקדמות השלישי כאשר תארח את קאיראט הקזחית באצטדיון בנתניה. לאחר ה-1:1 במשחק הקודם, ניצחון של הצהובים יספיק להם כדי להמשיך הלאה לשלב הבא. המאמן שוטה ארבלדזה תירגל הרכב זהה לזה שפתח בשבוע שעבר במפגש הראשון בין ההקבוצות. המשמעות היא שיוסי בניון שוב יישאר על הספסל, ואילו אורלנדו סה המתנדנד יקבל הזדמנות נוספת בהרכב.

ההתלבטות היחידה של המאמן היא בעמדת המגן הימני. אלי דסה שחזר השבוע לאימונים מלאים עשוי לפתוח על חשבונו של דור פרץ הצעיר שהחליפו בשבועות האחרונים בגלל אותה פציעה. בנוסף, אבי ריקן ימשיך כמגן השמאלי. במקביל, ארבלדזה וקפטן הקבוצה, גל אלברמן, התייחסו היום (רביעי) במסיבת עיתונאים למשחק הגומלין החשוב ודיברו גם לקראת העונה הקרובה.

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
"ננסה לגרום לקהל להתרגש". ארבלדזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה אמר במסיבת העיתונאים: "אני חושב שזה משחק חדש לגמרי, אך הדבר הכי חשוב הוא שנשחק את המשחק שלנו. כשאתה משחק אתה המשחק שלך, כמו שעשינו בחלקים מהמשחק הראשון, נוכל להראות הכוח שלנו וכמה אנחנו חזקים. בכל מקרה אני מאמין שלקראת הליגה נהיה מוכנים הרבה יותר מבחינה מנטלית ופיזית". בנוגע לעובדה שהמשחק ייערך בנתניה ולגבי האווירה במשחקי הבית בישראל: "זה תלוי בנו. אם נגרום לקהל להתרגש אז תהיה אווירה טובה. אני מאוד מצפה למשחק".

המאמן התייחס גם לשחקני הסגל שלו: "אלי דסה עובד קשה מאוד ודיברתי עם הרופא בנוגע אליו. כרגע צריך לראות איך הוא התקדם ולהקשיב לו. רואים שהוא מתגעגע למשחק ורואים שהוא יהיה כשיר בקרוב אך צריך להקשיב לו". על בן בסט: "אני אוהב כל שחקן שרוצה להלחם על המקום בקבוצה. יש רק עשרה שחקנים על על המגרש באותו זמן ולכולם יש צ'נס לשחק. אף אחד לא ירשים אותי בעזרת פס או צ'יפ - אני רוצה שחקנים שעובדים קשה ומראים אופי ונחישות שמגיע להם לשחק. כל אחד יכול לקבל דקות". ארבלדזה נשאל גם על הזר החדש, פיליפנקו: "הוא מתאמן כבר למעלה משבועיים איתנו והוא עשה התקדמות רבה. הוא שחקן של מכבי לאחר שעבר את כל הבדיקות הרפואיות וחתם על כל המסמכים".

לגבי קרויף: "אני מכיר את ג'ורדי ואנחנו מדסקסים רק על הנושאים בקבוצה, מה צריך לעשות ואיך להשתפר. אני לא יכול להגיב על נושאים אחרים". על ערן זהבי שכבש צמד בדרבי של גוואנגז'ו: "הוא כבר לא בקבוצה לצערי אבל כולם שמחים בשבילו וגאים בו. אני מאחל לו שימשיך ביכולת הטובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב עדן בן בסט. ברני ארדוב
דריכות גבוהה. בן בסט באימון/ברני ארדוב

הקפטן גל אלברמן: "דווקא שהם באים למשחק חוץ הם ישחקו על מתפרצות ואנחנו צריכים להיות ערוכים לכך, זה לא יהיה משחק פשוט. המשחק הראשון מול קאיראט היה המבחן המשמעותי הראשון העונה מול יריבה שיש לה יכולות טובות מאוד, בגלל זה לקח לנו זמן להכנס לעניינים. מחר אנחנו כבר יודעים טוב יותר מול מי אנחנו מתמודדים ונצטרך להכנס למשחק מהדקה הראשונה".

"ערן זהבי הוא גאווה גדולה עבור ישראל ועבור מכבי. מעבר לזה, אנחנו שמחים בשבילו ומאחלים לו שימשיך להדהים אותנו. בכל מקרה הרוח של מכבי חזקה יותר מכל שינוי וכל סערה כמו שאתם קוראים לזה. אני פה כבר שבע שנים ותמיד התרחשו דברים ונעשו שינויים. היו חילופי שחקנים וחילופי מאמנים אך הרוח של המועדון חזקה יותר מהכל. אנחנו שואפים להתקדם ולהשיג את המטרות שלנו. מבחינת עומס, הפגרה בהחלט קצרה כי יש צורך בחופש אחרי עונה ארוכה וקשה. מצד שני יש בזה גם דברים חיוביים בכך שלא לקח לנו יותר מידי זמן לחזר לעצמנו".

השחקן נשאל גם על מדוניאנין ואמר: "הוא ממשיך את היכולת הטובה שלו מהעונה שעברה. הוא מכיר את המועדון וההשתלבות שלו היתה מהירה. הוא שחקן עם יכולות מצוינות והוא משדרג את הקבוצה, אנחנו מקווים שימשיך במגמת השיפור שלו".

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ, אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אבי ריקן, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, דור מיכה, טל בן חיים, אורלנדו סה.

שחקן קאיראט אלמטי אנדריי ארשבין. ברני ארדוב
ההגנה של מכבי צריכה להיזהר ממנו. ארשבין/ברני ארדוב

אחרי שנחתו בישראל והתאקלמו, שחקני קאיראט ערכו סיור בירושלים, שם ביקרו באתרים המובילים, בניהם הכותל המערבי וכנסיית הקבר. מלבד באיורז'אן איסלמחאן שהורחק במשחק הקודם וז'רקו מרקוביץ' שנפצע במשחק הליגה האחרון של הקבוצה, הקזחים יהנו מסגל מלא במשחק הגומלין מול מכבי תל אביב.

הרכב משוער: ולדימיר פלוטניקוב, סטניסלב לונין, ירמק קונטאייב, ססאר ארסו, גפורז'אן סויומבאייב, מיכאיל בקאייב, אנטולי טימושצ'וק, איסאל, איסלמבק קואט, אנדריי ארשבין, ז'ראר גוהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully